Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 11 May 2012

Apa! Lim Guan Eng Sudah Mati Betulke Perkasa

Sekumpulan ahli Perkasa sedang berkumpul di depan Rumah Lim Guan Eng untuk merayakan kematian Lim Guan Eng di dalam kehidupan masyarakat Pulau Pinang? Perkasa telah mengangap Lim Guan Eng suadah mati.
Ketua Wira Perkasa Pulau Pinang, Mohd Rizuad Mohd Aizudin berkata, mereka kesal apabila Ketua Menteri yang dipilih rakyat itu gagal menjawab persoalan yang dibangkitkan rakyat salain sukar untuk ditemui. 
Menurutnya, Guan Eng gagal menjelaskan kepada rakyat berkenaan isu Bayan Mutiara, penjualan tapak masjid dan sekolah serta gagal membina rumah kos sederhana dan mampu milik kepada rakyat di negeri ini. 
“Kami bosan dengan muslihat Guan Eng yang hanya tahu main politik sehingga mengabaikan rakyat. Dia yang paksa kami buat begini. 
“Disebabkan mengabaikan rakyat dan sukar ditemui, kami menganggap dia sudah mati," katanya ketika berucap di hadapan kediaman Guan Eng di sini. Sinar Harian
Tetiba Lim Guan Eng pandai pula bercakap berkenaan hak kebebasannya dengan menghalang hak Perkasa bersuara. Pelik bukan semasa Bersih 3.0 mereka menidakan hak peniaga-peniaga sekitar Kuala Lumpur mencari rezeki telah mengelami kerugian, tidak pula difikirkan. Pandai pula Guan Eng bercakap Perkasa membuat sampah di depan rumahnya, tetapi semasa Bersih 3.0 punya sampah bagaimana pula? Rasalah kalau negara boleh benar semua orang buat sesuka hati bagaimana rupannya. siapa yang mendidik dan menghalalkan himpunan seperti ini kalau bukan Pakatan Haram. 


 

No comments:

Isu Terkini

get this widget here