Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 18 May 2012

Bersih 3.0 - PAS Anugerahkan Sijil Jaminan Ke Syurga Kepada Peserta

Kegilaan PAS menghalalkan keganasan Bersih 3.0 bukan stakat fatwa dari Nik Aziz tetapi memberi sijil kesyurga buat peserta Bersih 2.0. Perhhh memang jahanam habis. malah sijil itu pula disampaikan wakil DAP YB Tiey Kok Kiew dan PKR oleh Law Bing Haw. Huhh inilah sijil ke syurga disampaikan oleh wakil kafir lagi pulak tu. Perasit Islam Semalaysia ini memang mudah sangat diperkotak-katikkan amalan mereka dengan penipuan PKR dan DAP.

Bersih 3.0 - PAS Anugerahkan Sijil Jaminan Ke Syurga Kepada Peserta, anda saksikan youtube dan petikan kenyataan mutamar Pemuda PAS Melaka, fikirlah dimana kecelaruan  dari bukan permuda tetapi lebih layak dipanggilkan Pe_mu_dah Perasit Islam Semalaysia

Muktamar Pemuda PAS Melaka

5/14/2012 10:45:00 AM  

Semalam berlangsungnya Muktamar Tahunan Dewan Pemuda PAS Melaka kali ke-37 yang bertempat di Parlimen Jasin yang bermula pada awal pagi dan berakhir jam 3.00 petang yang turut dihadiri oleh pemerhati jemputan dari DAP yang diwakili oleh YB Tiey Kok Kiew dan juga PKR oleh Law Bing Haw.
Turut diundang dalam majlis itu juga adalah wakil dari Badan Perhubungan PAS, Asri Shaik Abdul Aziz selaku Setiausaha, Ashraf Mukhlis Minghat selaku Ketua Penerangan dan juga Pengarah Jabatan Pilihanraya Negeri, Bahiki Islamil, Dewan Muslimat PAS Melaka dan juga Dewan Ulama PAS Melaka serta beberapa NGO dan wakil-wakil media yang diundang.
Muktamar Tahunan Dewan Pemuda PAS Melaka kali ke-37 ini dirasmikan oleh Suhaizan Kaiat, Exco Dewan Pemuda PAS Malaysia yang juga Ketua Dewan Pemuda PAS Johor.
beberapa anugerah juga turut disampaikan kepada wakil dewan pemuda kawasan antaranya anugerah Jundullah bagi mereka yang ditahan kerana terlibat demonstrasi I.S.A dan juga BERSIH 2.0 dan 3.0. Selain itu penyampaian hadiah kepada PASTI terbaik bagi kawasan Bukit Katil.

Bersih 3.0 - PAS Anugerahkan Sijil Jaminan Ke Syurga Kepada Peserta merupakan satu pembuktian kerosakan dalam PAS. Patutlah makin rosak akar umbi PAS diselewengkan antara agama dan dunia. Bersih 3.0 - PAS Anugerahkan Sijil Jaminan Ke Syurga Kepada Peserta bakal menjadi pembunuh minda umat islam di Malaysia dengan kecelaruan.

1 comment:

Anonymous said...

haloo suka2 bagi jaminan kesyurga...ingat syurga tu bapak nko punya ke...ingat syurga Allah yg punya...hanya amalan saja yg boleh menjamin...BUKAN UNDI PAS d jamin masuk syurga....dah gila ke...

Isu Terkini

get this widget here