Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 20 May 2012

Bukti Jelas Nik Aziz Memfitnah Malaysia Sebagai Negara Sekular

Selama ini sikap PAS menuduh negara ini sekular adalah satu fitnah yang amat jahat bagi mengelirukan umat islam di Malaysia dan ini juga merupakan Bukti Jelas Nik Aziz Memfitnah Malaysia Sebagai Negara Sekular. Ternyata hujah yang anda bakal saksikan nanti menunjukan Nik Aziz sanggup berpura-pura menafikan apa yang termaktub di Malaysia adalah yang sitem negara Islam terbaik di dunia.

Ini Juga merupakan Bukti Jelas Nik Aziz Memfitnah Malaysia Ini Sekular yang hanya bertujuan untuk meraih perhatian rakyat menanam di dalam hati yang kononnya PAS itu islam sehingga ke tahap parti PAS sama taraf dengan agama islam. Wahal PAS itu hanyalah senuah parti yang lebih rendah martabat dari UMNO. Kerana kerakusan PAS untuk meraih kuasam sanggup melanggar akidah, syariat dan rukun.


Bukti Jelas Nik Aziz Memfitnah Malaysia Sebagai Negara Sekular dengan sikap Nik Aziz menggunakan kembali ayat Syurga sebagai daya penarik kepada akar umbi dan umat islam mengangkat seolah-olah agama. Apabila PAS diangkat sebagai agama bermakna pemimpinnya seolah-olah maksum. Idea ini bukan baru telah lama berlaku semenjak PAS cuba menyebarkan pengaruh hingga ke lubuk hati rakyat islam hingga terpahat dari mengenkari arahan PAS. Kerana jika anda engkar anda sesat!

PAS sanggup panggil Indonesia, Pakistan, Afghanistan dan lain-lain ssebagai negara Islam tetapi menafikan Malaysia ssebagai Negara Islam, Padahal dalam dunia ni tidak adapun sebuah negara pun yang ditadbir berdasarkan Islam 100% termasuklah Mesir yang dah dimenangi oleh Ikhwanul Muslimin idola PAS.. Walaupun bergitu dunia telah mengangkat Malaysia contoh negara Islam terbaik. tetapi kenapa PAS menafikan.

Oleh kerana Nik Aziz berazam sangat untuk menuju ke Putrajaya akhirnya Majlis Syura PAS mencari alasan yang sesuai untuk menghalalkan penguguran Negara Islam hingga dikatakan tiada dalam Al-Quran dan penguguran Hukum Hudud dari terselit sebagai agenda dalam buku Jinga. Tetapi dalam masa yang sama menuduh UMNO Sekular Sifat ini telah menampilkan PAS lebih bermaksud PERASIT Islam Semalaysia. Anda tontoni penghujahan yang tepat lagi bernas ini yang menyentuh tiada sekular dan demokrasi dalam perlembagaan negara. Wajib Tonton

1 comment:

Unknown said...

PAS sentiasa bersandiwara...

HOT!! RAJA NONG CHIK & KELUARGA JADI MANGSA FITNAH POLITIK! Baca di sini.

http://apakecoh2.blogspot.com/

Isu Terkini

get this widget here