Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 10 May 2012

Gempar Durian Runtuh PAS Lebih Hebat Dari Felda Najib Razak

Siapa sangka sesuatu yang paling Gempar Durian Runtuh PAS Lebih Hebat Dari Felda Najib Razak. Selama ini rakyat sedar yang dalam PAS memang ada Durian Runtuh malah setiap hari ada sahaja Durian Runtuh PAS mengalahkan apa yang diumumkan Najib Razak kepada warga Felda.

Buktinya! pergilah mana-mana ceramah PAS, sudah pasti Gempar Durian Runtuh PAS Lebih Hebat Dari Felda Najib Razak, yang mana pemuda PAS sedang berusaha mengutip dana Durian Runtuh untuk diagih-agihkan, tetapi kepada siapa? Sudah tentu kepada tukang karut pentas yang menyebar auta-auta hingga menyebabkan pepecahan antara umat islam di Malaysia.

Alahai rupa-rupanya yang Gempar Durian Runtuh PAS Lebih Hebat Dari Felda Najib Razak, hanyalah untuk menyara tengkolok ahli-ahli PAS tertinggi. Ingat hendak beri kemudahan dan kebajikan kepada rakyat, rupa-rupanya kebas duit rakyat lagi huhuhu. memang betullah ini dinamakan Negara Berkebajikan tetapi kebajikan untuk siapa kalau bukan untuk Pemimpin PAS dan kroni-kroninya. yang peliknya ada juga tabung mewakili lambang DAP perhhh maha hebat berderma untuk fisabilillah DAP hancur-hancur habis puak-puak nih!
IMBAS KEMBALI  Pada suatu ketika (lebih kurang 10 tahun dulu) dalam PAS telah ditubuhkan satu institusi kewangan yang dinamakan "Darul-Mal", berjuta-juta wang terkumpul, seluruh penyokong PAS dikerah agar menyumbangkan sebanyak mungkin di dalam tabungan tersebut, ada di antara ahli atau penyokong PAS yang telah menjual tanah, menjual barang-barang yang berharga dan mengambil segala wang yang ada di bank-bank lain untuk dimasukkan ke dalam akaun simpanan Darul-Mal. Apakah yang terjadi sekarang ? Sesungguhnya wang tersebut telah hilang dan mati tanpa berkubur. Suatu tindakan undang-undang kepada pelaku sehingga kini belum ada kedengaran. SUMBER hehe apa cerita nih!!
Siapa agak-agaknya yang audit segala kutipan derma PAS selama ini, penahkah diumumkan kepada rakyat? Kalau tak penah, tidak mustahil banyak masuk poket-poket liar sebelum sampai kepusat. Contohnya kutipan RM50k tinggal RM 9999.99 ke tabung pusat. Contohlakan tetapi ada hujah yang hendak dikatakan mustahil ke? Inilah derma untuk syurga PAS, syurga mewakili kepentingan tukang karut menyara hidup! Gempar Durian Runtuh PAS Lebih Hebat Dari Felda Najib Razak heheheh hancur kalau Negara berkebajikan macamni. 


2 comments:

Anonymous said...

trademark ceramah PAS...lepas 30 minit ceramah mesti ada iklan dari penceramah...hulur la sedikit...hahahaha..DAP dan PKR pun serupa juga....

Anonymous said...

trademark ceramah PAS...lepas 30 minit ceramah mesti ada iklan dari penceramah...hulur la sedikit...hahahaha..DAP dan PKR pun serupa juga....

Isu Terkini

get this widget here