Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 4 May 2012

Hebatnya DAP Dah Ada Kaldai Dapat Kuda Lagi

DAP memang bijak dan Hebatnya DAP Dah Ada Kaldai Dapat Kuda Lagi. Ceritanya DAP cukup pandai menipulasi suasana politik Malaysia kepada satu kelebihan buat mereka. Mereka tahu siapa PKR dan siapa PAS. Mereka tahu bagaimana hendak kawal nafsu dua ekor kuda dengan diiringi beratus ribu kaldai dan lembu. Inilah dagangan terhebat DAP di alaf ini. DAP berjaya dengan sifat Anwar Ibrahim mengkhianati negara. 

Bertapa sayangnya DAP kepada Anwar kerana kesanggupan Anwar Ibrahim menjadi kuda tunggangan setelah tamat PRU13. Kuda ini akan pasti memberi kelebihan buat DAP perkudakan apa sahaja demi kepentingan DAP. PAS turut bergembira dan bersedia menyumbangkan seluruh anggotanya dengan menjadi kaldai tungangan DAP. Bagus dan Hebatnya DAP Dah Ada Kaldai Dapat Kuda Lagi. Itulah Anwar Ibrahim sanggup mengkhianat negara walaupun menjadi kudan tungangan. 



PUTRAJAYA - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah membuat pengakuan terbuka bahawa Ketua Pembangkang itu rela menyerahkan kuasa dominan kepada DAP.

Beliau menyifatkan kenyataan terbuka Anwar bahawa beliau sedia terima nasihat dan pandangan daripada penasihat DAP, Lim Kit Siang umpama 'sudah terang lagi bersuluh.'

"Nampaknya dia (Anwar) dah buat satu pengakuan terbuka yang mana itulah merupakan pandangan banyak pihak masa kini tentang peranannya...jadi maknanya dalam apa juga gabungan, mereka nampak kuasa dominan ialah DAP," katanya pada sidang media di sini hari ini.

"Ini pengakuan dibuat secara terbuka tiada satu yang disyaki selama ini nampaknya orang kata sudah 'terang lagi bersuluh', nampaknya sudah satu kenyataan bahawa dia (Anwar) rela menyerahkan kuasa dominan kepada DAP," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas laporan akhbar hari ini yang menyatakan Anwar rela menjadi kuda tunganggan DAP jika tindakan itu membolehkan pakatan pembangkang menawan Putrajaya pada pilihan raya umum akan datang.

Anwar dipetik berkata demikian pada ceramah sempena konvensyen Pakatan Pembangkang Perak, kelmarin. - Bernama

Wah memang Hebatnya DAP Dah Ada Kaldai Dapat Kuda Lagi lepas ini berjayalah Malaysia di republikan oleh DAP hasil usaha Anwar Ibrahim mengkhinat negara. Apa hendak dikisah sangat oleh melayu yang tidak mengaku melayu ini sebab mereka tumpang berbangga dengan Hebatnya DAP Dah Ada Kaldai Dapat Kuda Lagi 

1 comment:

Matkepoh said...

Semakin banyak melayu diperkuda dan diperkaldaikan oleh DAP, semakin cepat republik malaysia termakbul

Isu Terkini

get this widget here