Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 4 May 2012

LAPORAN PENUH BERSIH 3.0 INSIDEN KERETA POLIS LANGGAR PESERTA BERSIH

Satu LAPORAN PENUH BERSIH 3.0 INSIDEN KERETA POLIS LANGGAR PESERTA BERSIH yang mana video ini menjelaskan jarak mula kereta peronda diserang, bagaimana pemandu polis boleh pitam dan akhirnya kereta prondas terbabas melanggar tembok Komplek Sogo yang juga menyebabkan pelangaran peserta bersih. Ikuti tayangan penuh dan detail ini. LAPORAN PENUH BERSIH 3.0 INSIDEN KERETA POLIS LANGGAR PESERTA BERSIH



Berdasarkan LAPORAN PENUH BERSIH 3.0 INSIDEN KERETA POLIS LANGGAR PESERTA BERSIH anda boleh boleh membuat penilaian, adakah berbaloi kita sesama melayu sesama islam bergaduh sesama sendiri semata-mata menurut seruan Pengkhianat Bangsa Anwar Ibrahim dan Azmin Ali dan lain-lain? Adakah berbaloi kita bergaduh kerana kerja jahat Ambiga yang sengaja mengadakan Bersih 3.0 di kawasan Dataran Merdeka dengan harapan ada kejadian yang boleh mereka mengaitkan keganasan terhadap polis? Adakah fatwa halal dan wajib menyertai Bersih 3.0 Nik Aziz boleh diguna pakai? 

Patutkah kita menerima mohon maaf Ambiga bergitu sahaja tampa membawanya untuk pendawaan kerana Ambiga , Anwar Ibrahim , Azmin Ali dan Nik Aziz harus bertangungjawap dalam semua kejadian semasa Bersih 3.0 .

No comments:

Isu Terkini

get this widget here