Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 30 May 2012

Helah Nurul Izzah Makan Diri Dengan Kaitan PKR Yang Terganas

Inilah Nurul Izzah yang mahu menggambarkan politik ganas hanya boleh berlaku sekiranya Pakatan Rakyat berkehendakan. Bukan kita ingin menghalalkan politik ganas tetapi siapakah raja politik ganas di Malaysia kalau bukan Anwar Ibrahim sebenarnya. Sebenarnya Helah Nurul Izzah Makan Diri Dengan Kaitan PKR Yang Terganas
Inilah babak drama yang sepatutnya
mendapat juara pelakon lelaki dan wanita
terbaik

Rakyat boleh melihat dan menilai apa yang berlaku dalam Bersih 1, 2 dan 3. Terang-terang Anwar Ibrahim menghasut anak-anak muda bangun menentang undang-undang demi perjuangan peribadinya dan inilah diperturunkan kepada anak kandungnya dan tidak mustahil kepada anak yang tidak tahu siapa bapanya yang sebenar?

Berhubung dengan isu Lembah Pantai yang membabitkan ada pihak sengaja membaling batu kepada kumpulan yang mendengar ceramah PKR, sebenarnya tidak mempunyai bukti yang jelas dari siapa yang bertangungjawap. Ini tidak mustahil jika dari orang-orang Anwar sendiri mahupun orang luar atau orang UMNO. 

Malah ada bentuk bukti yang cuba ditampilkan oleh Nurul Izzah juga tidak menggambarkan siapa sebenarnya perlakunya? Atau inikah Helah Nurul Izzah Makan Diri Dengan Kaitan PKR Yang Terganas

Apabila Nurul Izzah mempolitikan isu ini dengan menyerang UMNO sebagai pihak bertangungjawap tampa apa-apa pembuktian yang konkrit, boleh dianggap fitnah! dan pihak dari UMNO juga mampu untuk bertindak sama seperti Nurul Izzah dengan mengatakan Anwar Ibrahim sengaja merancangnya. Tetapi pihak UMNO tidak bertindak sedemikian sebaliknya menyerahkan siasatan dibawah kuasa polis. Kerana ini mempunyai undang-undang menyebabkan warga UMNO bersikap sabar dengan PKR.

Ini berbeza pula dengan Anwar Ibrahim mahupun anaknya Nurul Izzah yang sentiasa mencari helah untuk menyerang UMNO. Kerana situasi PKR sekarang dalam keadaan tenat menanti malang!

Apa tidaknya, jentera yang tinggal dalam PKR semuanya muka-muka baru yang direkrudkan oleh Anwar Ibrahim gagal beraksi seperti mana wajah-wajah lama yang sanggup berkorban sehingga tahap rela dipenjarakan atau menjadi pelarian, semata-mata demi Anwar Ibrahim. Sekarang apa sudah jadi semuanya seperti Mohd Ezam telah angkat kaki meningalkan Anwar Ibrahim.

Kaitan dengan rekrud baru, menyebabkan strategi peperangan PKR menentang UMNO BN semakin tumpul dan kurang berkesan. Faktor ini menyebabkan Anwar Semakin hilang idea dan taring untuk mendapat serangan yang benar-benar berkesan untuk melemahkan dan menjatuhkan jentera UMNO BN. Apatah kuasa pemidato dalam PKR sendiri semakin berkurangan jumlah dan taring. Siapa lagi yang ada hendak harap Azmin Ali atau Khalib gagap. Heheheh makin berkuranglah jumlah penonton yang datang.

Nasib baiklah ada PAS dan DAP membantu kalau tidak huh semakin hilang biasa PKR akhirnya. Sekarang apa lagi yang boleh mengantikan kekurangan PKR yang semakin kritikal ini! kalau bukan melahirkan apa-apa adengan yang boleh meraihkan simpati kerana faktor ini boleh membantu masalah kekurangan jentera pemidato. Tetapi berapa ramai lagi rakyat yang masih mahu menaruh simpati buat Anwar sedangkan kawan-kawan yang simpati sehingga mececah 30 tahun lebih kepada Anwar Ibrahim, semua dan semakin meluat dan bosan dengan sendiwara Anwar Ibrahim dan pakat-pakat cabut lari apatah rakyat yang menonton di luar!

Tinggallah Nurul Izzah dan Azmin Ali antara yang lama dalam PKR dan masih setia. Itupun bersebab kerana Azmin Ali bekas pesalah rasuah yang diselamatkan Anwar hingga menyebabkan terikat dan Nurul Izzah sebagai anak kandungnya. Kalau tak silap-silap kedua-duanya cabut lari.

Berbalik kepada Nurul Izzah yang cuba mencari helah untuk menyerang UMNO BN hanyalah satu tamparan lemah dan  lembab untuk mengancam kedudukan UMNO. Kerana rakyat lebih meluat melihat Anwar Ibrahim yang terang-terang menampilkan reaksi dan situasi mengawal himpunan Bersih 3.0 hingga menyebabkan satu rusuhan besar-besaran menentang polis yang semuanya terdiri dari golongan anak muda yang masih singkat pemikiran.

Walaupun ada bukti-bukti video Anwar Ibrahim, Azmin Ali dan Nurul Izzah masih boleh berpura-pura tidak terlibat sama sekali! dan tentunya bab kisah baling batu di Lembah Pantai yang tiada pembuktian konkrit akan dipergunakan dengan lebih hebat lagi oleh anak-beranak ini. Jelas bukan yang anak dan bapak kedua-dua tidak boleh dipercayai langsung!
Itu belum dibuka lagi cerita pemilihan dalam PKR lagi ganas beb!! Ada berani Nurul Izzah buka cerita ini diwaktu ini. Ohh UMNO juga yang salah ketika anatar PKR bertelagah sesama sendiri hingga ketahap kerusi terbang. Patutlah takut sangat mereka dengan Najib Razak dan UMNO BN sebab PKR sebenarnya yang ganas tampa boleh dikawal oleh Anwar Ibrahim sendiri sebab Anwar Sendiri maha ganas dalam adengan china doll. Ehhh sorry salah topik lak! Tetapi keganasan sehingga sanggup menetang arahan makamah dan undang-undang negara itu wajib kita nilaikan bukan! 

Tambahan lagi keberkesanan Najib Razak tranformasinya mengatasi reformasi Anwar Ibrahim, menyebabkan semua ini bagaikan mimpi-mimpi ngeri buat PKR.  Jadi apa lagi boleh dibuat oleh Anwar dan anaknya kalau bukan untuk terus berdrama dan menipu.

Sudahlah keluarga Anwar Ibrahim adalah keluarga yang rosak moral tetapi lebih membimbangkan cubaan sebagai perosak negara sebenarnya. Tidak lama terkuburlah PKR kalau tidak ganas lagi cepat terkubur seperti mana yang dimaksudkan Tun Dr Mahathir yang Anwar semamangnya telah kalah sebelum PRU13 sebab itulah hanya cubaan menjatuhkan kerajaan sahaja menjadi pilihan terakhir. Itulah Helah Nurul Izzah Makan Diri Dengan Kaitan PKR Yang Terganas

Isu Terkini

get this widget here