Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 29 May 2012

Nik Aziz Kepanasan Kepada Mufti Angkara Diri Sendiri

Alamak tahu pulak Nik Aziz terasa kepanasan setelah dirinya telah di keritik denga hebat, yang menghairankan apabila orang lian mengkritik tetapi orang lain pula mereka hendak marah!

Cerita bermula dari angkara gila kuasa Nik Aziz sendiri yang mahu meraih undi dengan menjanjikan syurga buat pengundinya. Inilah yang sekarang sedang hangat dinafikan oleh puak-puak PAS. Yang menghairankan adakah mereka lupa keratan ini.
Jadi buat Harakah daily siapa memfitnah siapa kalau Nik Aziz yang memfitnah dirinya sendiri. Kenapa baru sekarang setelah
Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram, Sheikh Dr. Sulaiman Saloomi menegaskan, fatwa propaganda yang mengatakan seseorang itu akan masuk syurga jika mengundi parti tertentu adalah suatu kejahilan, kebodohan dan kesesatan. rujuk sini untuk lebih lanjut
Jadi kenapa sekarang ini hendak disalahkan UMNO pula?

Kemudiannya ada algi hendak dipersalahkan UMNO bila soal Kapal Singh yang berhajat benar, untuk melantik Lim Guan Eng sebagai Perdana Menteri mengganti Anwar Ibrahim yang terang-terang seluruh rakyat Malaysia sedar memang tidak layak pun. Hendak harap dari PAS alamak setakat kaldai belaan boleh laa.

Tidak kira apa cara pun Nik Aziz mahupun Haji Haji berseloroh menjawap isu ini, Hakikatnnya selama ini mereka hanya pak turut apa sahaja rancangan dan pandangan Pakatan Rakyat walaupun yang bertentangan dengan Islam. Inikah caranya PAS dapat menjaminkan kepada rakyat yang calon Perdana Menteri Malaysia masih terdiri dari orang islam. Sedangkan sebelum mereka berkuasa pun sudah tewas dengan permainan DAP dan PKR. Jangan mimpilah kalau calon dari PAS langsung tidak ada harapan. karang ada lagi dieru langkah mayat dan ayat ini paling di takuti Nik Aziz. Heran kepalah taku sangat sampai ketahap itu.

Ini bukan isu reka cipta UMNO BN tetapi terang-terang di luahkan Kapal Singh dan di akui oleh Tengku Aziz, yang peliknya Nik Aziz sepakat dengan Tengku Aziz tetapi harakah bangang ini hendak serang UMNO. Kalau Nik Aziz bersetuju bermakna benarlah kenyataan Kapal Singh itu ujud. Ini tahap politik bebal Harakah.

Sekarang semua puak-puak PAS sedang kambus pekung Nik Aziz iyalah terasa tertekan sangat dengan kenyataan Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram, Sheikh Dr. Sulaiman Saloomi  yang benar menikam terduduk habis semua para pecacai PAS.

Kalau PAS masih juga hendak menafikan situasi ini, maka harus menyahut cabaran Ustaz Fathul Bari dalam soal membersihkan kesemua tanggapan mengundi PAS masuk syurga, ini tidak sengaja mereka biarkan untuk kepentingan politik dan dalam masa yang sama berdalih menafikan itu kelakukan mereka. Apa jenis perangai macam ini!

3 comments:

Bingai @ Bangang said...

Eh? Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram tu baca teks ucapan yang ditulis oleh UMNO? keh keh keh

safleyadmad said...

nik ajis, o nik ajis
org2 ko memang x layak memerintah negara. Tu sbb tepakse jadi pak torot!
klau stakat jadi imam surau n tiap ari ngumpat n kluarkan fatwa songsang bole la.

Klaulah PR menang, ape potfolio nak dorang kasi kat org2 PAS?
jadi PM---MUSTAHIL!
jadi menteri wang---LAGI MUSTAHIL
jadi menteri ugama---Mungkin bole mungkin x sbb ada pulak nanti bini org "dimotivasi dlm bilik otel"
jadi menteri ape yg dorang bole?
....semua potfolio memang x sesuai

Tulah lain kali jangan:
a) suka mencarut
b) kafir mengkafir sesama mosleem
c) cakap pasal najis n haram tapi badan sendiri penuh dgn najis x sedar
d) kuarkan fatwa songsang sesuka ati
etc, etc

Pada aku sorang alim tu sifatnye mcm padi; makin tunduk makin berisi....

Anonymous said...

Kekeke btl tu aku setuju. Pasal tu masa datuk dr hassan ali buat serbuan membanteras murtad dikalangan org islam digereja pn pas senyap setelah didesak oleh mb selangor mintak maap pd pihak gereja. Dah la tu, siap pecat hassan ali lg. Apa pnya partibyg konon2 memperjuangkn islam mcm ni kalu terang2 menghalalkn melayu murtad. Lahanat dan celaka la keatas ko wahai nik aziz. Mampus la ko wahai khalid ibrahim dan bapak tirinya anyar ibrahim. Jahanam PAS!!

Isu Terkini

get this widget here