Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 1 May 2012

Panas Perusuh BERSIH 3.0 Bukan Al-Jamaah Tetapi Hanya Anjing Neraka

Agama telah sempurna tapi PAS hendak tambah-tambah lagi. Benarlah Rasulullah S.A.W mengatakan umatnya   akan berpecah kepada 73 kumpulan tetapi hanya satu yang masuk syurga iaitu Sunnah Wal Jamaah. Sunnah Wal Jamaah bermaksud mereka mengikut cotoh dan jejak langkah contoh Rasulullah S.A.W dan Para Sahabat. Tetapi Sesiapa Mengaku Fisabilillah BERSIH 3.0 Tak Layak Mengaku Al-Jamaah . Jadi fikir-fikirlah hujah dari video ini.

Ramai orang yang ingin menjatuhkan pemerintah sudah menyedari yang mereka tersilap apabila mengenali sunnah. Jemaah di Melaka ini adalah sebagai contohnya. Dekatilah agama Allah, anda pasti mengetahui mana yang benar dan yg mana batil. BERSIH 3.0 pula bagaimana..?? Jelas apa yg berlaku pada 28/04/2012 tempoh hari adalah maksiat lagi batil dan mungkar. Lapangkan minda dan lapangkan dada sebelum menonton video ini. Dan mohonlah petunjuk dari Allah. Jika anda ikhlas mencari kebenaran, Allah pasti bantu, insyaAllah..

8 comments:

hayalanmerpati said...

lu pgi tobat byk2 r,.sbanggang2 anjing,.lu lg bangang pada anjing,.wa xtau gak pasal agama,.tpi lue nak ftnah pn,.jgn smpai gune nme tuhan,.klu ade 10 orng cm lue lam dnia nie,.abes rsak akidah diowg cbb lue,.klu mak lu tau anak dye wat cmni,.msty mak lue mnysal lhirkan lu,.bab lu nie kmbar ayah pin,.lu jga bek r,.

Anonymous said...

Woi bangang,ayat pertama pun aku rasa ko ni kurg cerdik!

Anonymous said...

salam. saya tidak tahu. begitulah fitrah alam yang dijadikan ALLAH. Baik vs Buruk. Atas vs Bawah. Kejahatan vs Kabaikan. Tipu vs jujur. Khianat vs Amanah. Salah vs Betul. Benar vs Batil. Bersih vs kotor. najis vs suci. adil vs tidak adil. Semuanya berpasangan. Begitulah fitrah alam yang dijadikan ALLAH. berfikirlah secara rasional. Lihatlah dengan mata hati. sesuatu yang pasti ialah kita sedang menghadapi suatu krisis yang amat besar. mudahnya kita sedang menghadapi ujian dalam bentuk tapisan oleh ALLAH untuk hamba-hambaNYA yang cintakan kebenaran di satu pihak. Di satu pihak lain pula ALLAH jadikan mereka yang cintakan kebatilan. Maka, tidaklah ALLAH menjadikan sesuatu itu dengan sia-sia dan tidak pula ALLAH ambil manfaat dari sesuatu MELAINKAN kemanfaatan atau faedah itu kembali kepada makhluk-NYA (ALLAH). Dan ALLAH bersifat dengan sifat kesempurnaan (kamalat) terkaya IA (ALLAH) dari sesuatu. Sesungguhnya ALLAH maha mengetahui lagi maha bijaksana. Sesungguhnya sekalian manusia itu berada dalam kerugian KECUALI mereka yang beramal soleh, melakukan kebaikan berpesan dengan kebenaran dan berpesan dengan kesabaran. Beramal ibadahlah kita dengan kesabaran. Semoga ALLAH mengampuni kita semua yang cintakan kebenaran yang hakiki menurut agama ISLAM yang diturunkan oleh ALLAH.

Anonymous said...

bukan apa..tapi jelas sgt kebodohan penulis blog ni..aduhai..tobatlah anjing,eh silap,,tobatlah manusia..dah jauh ko ni tersasar..dah nak ke neraka dah..allahua'alam.

Anonymous said...

72..tapi puak bn dah xde kategori lgsung dlm 72 tu..mati bangkai..uwekkk

Anonymous said...

kite yg idop xberhak menentukan kehdupan slepas kematian..anda siapa je nk tentukan kejadian selepas kematian1 tnjuk kat org sepuluh dtg pada kite.

nonbal said...

Anon2 yang kat atas ni adalah contoh2 umat yang sudah termakan dengan anasir2 fitnah akhir zaman yang dterangkan oleh ustaz tersebut. Kesesatan umat akhir zaman adalah begitu tragis keran ianya tidak disedari oleh orang itu sendiri. Itulah yang dimaksudkan fitnah akhir zaman dimana dalam nas ada menyebut bahawa fitnah yang membingungkan walaupun dialami oleh orang yang bergelar ahli agama.
Mereka tidak mengambil pengajaran daripada pesanan yang hak seperti diberi oleh ustaz ni, tapi sibuk mencari kesalahan orang, malah tiada renungan keatas diri sendiri pun, jauhlah nak ada keinsafan.
Semoga Allah lindungi diriku dari bencana fitnah akhir zaman yang diperkatakan oleh ustaz ni.... Amin.

Anonymous said...

Orang kata demonstrasi haram..kerana ada FATWA..
Tahu tak pada tahun 1995,muzakrah fatwa kebangsaan dah fatwa yg merokok adalah HARAM...tapi ramai jugak x ikut...
yg sibuk marah demonstrasi, tp rokok dalam mulut... Boleh pilih kot fatwa mana suka....

Isu Terkini

get this widget here