Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 1 May 2012

TDM - Anwar Buka Sistem SKIM CEPAT KAYA Nik Aziz Pertama Mendaftar

Itu dia apa hendak dikatakan lagi kencenderungan Anwar Buka Sistem SKIM CEPAT KAYA Nik Aziz Pertama Mendaftar Manakala Ambiga timbalannya. Berebut-rebutlah akar umbi melabur segala yang ada demi kemaruk dengan ganjaran entah apa-apa melalut. Yang pelik dan memang pelik orang melayu yang tidak mengaku melayulah paling banyak terjebak. Harap berlajar sekolah universiti bertingkat-singkat tapi pemikiran semakin singkat. Atas nama laungan fisabilillah mendukung keagungan Ambiga mereka semua pakat ramai-ramai terjun longkang tetapi masih hendak mengaku Al Sunnah Wal Jamaah. Sayang mereka tidak sedar yang mereka bercanggah dengan apa yang diamanat Rasulullah S.A.W merekalah antara dari 73 jalan yang sesat. kecuali yang 73 satu sahaja dari itu, Al Sunnah Wal Jamaah yang dijamin masuk syurga tetapi mereka tidak layakpun untuk diiktiraf kerana bercanggah contoh dan amalan Rasulullah dan Para Sahabat.

Bila kita kuktuk Nik Aziz semakin menjadi ular dalam semak mereka marah, tetapi bila Nik Aziz halalkan Bersih  halalkan rusuhan menentang kerajaan islam mereka tampil menjadi gila memberontak tampa sedar mereka mencalonkan diri sebagai bukan ahli Sunnah Wal Jamaah. Bagusla dapat Tok Guru pengasas keganasan yang tidak habis-habis membawa kejalan bertentangan dengan Sunnah.

Inilah Pengikut-pengikut mereka bila kita dedah hujah-hujah membuktikan mereka simpang dari Sunnah mereka keras hati tidak mahu menonton video ini kerana Allah. Kalau benar-benar kerana allah rujuk sini jangan keras hati sangat silakan klik kalau berani!!

No comments:

Isu Terkini

get this widget here