Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 2 May 2012

Tun Dr Mahathir Kata Ambiga Jadi PM Hari-hari Boleh Buat Demostrasi


Sekarang NGO Bersih 3.0 dapat dana dari kuasa luar yang ingin menjatuhkan kuasa Islam sedia ada. Bila nanti tidak jatuh juga alamat bagi senjata la pulak untuk perang saudara. . Kemudian mereka kuasa luar cari alasan untuk membunuh sebahagian yang menghalang untuk mendirikan kerajaan demokrasi baru yang pasti negara Islam memang tak ujud dan yang ujudnya nanti Republik Malaysia. Samada Ambiga dan Anwar mana rasanya kuasa luar akan lantik jadi PM? Besar kemungkinan Ambiga paling layak bukan sebab lebih berani menentang Islam.

Tun Dr Mahathir Kata Ambiga Jadi PM Hari-hari Boleh Buat Demostrasi Iyelah nama hak bersuara atas hak kebebasan manusia. Itulah kalau Ambiga atau Anwar jadi PM macamnilah gamaknya hari-hari kita buat demostrasi. jangan kerja jangan makan kita berdemo hari-hari. Hari cari pasal dengan polis. Boleh ke kalau Anwar atau Ambiga jadi PM dapat layan situasi bergitu hari-hari. Silap-silap blogger macam kami awal-awal lagi ISA. Iyelah itulah hak bersuara zaman Anwar dan Ambiga mungkin.

Siapa tidak kenal Anwar sebelum dipecat hingga sekarang. Sebelum dipecat dialah paling hebat menjatuh orang dan bila kena masanya pandai pula kata orang zalim bukan? Siapa tidak kenal Ambiga yang sama naik dengan Anwar? Kalaulah betul kata Tun Dr Mahathir Kata Ambiga Jadi PM Hari-hari Boleh Buat Demostrasi macam mana agaknya nasib orang berdemo tersebut? Kita dengar hujah Tun Dr Mahathir dengan lebih jauh lagi.


No comments:

Isu Terkini

get this widget here