Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 12 June 2012

Ambik! Anwar Ibrahim Akibat Suka Membalun dan Dibalun Depan Berlakang

Haa! Haa! Ambik jangan tak Ambik! Inilah kau! Ambik! Anwar Ibrahim Akibat Suka Membalun dan Dibalun Depan Berlakang yang akhirnya siapa yang merana kalau bukan dirinya sendiri! menjadi bahan dagangan sana-sini. Bagus jugalah Nurul Izzah pun turut berlajar posisi yang terbaik dari ajaran bapa Anugerah Tuhan yang digelar Mama Jah!

Susana kelam seram Anwar Ibrahim memang tidak lama lagi akan malap terus apabila makin ramai yang berani berhujah membantai Anwar Ibrahim tampa perlu bersembunyi lagi! Siapa yang membalun Anwar Ibrahim depan berlakang?

Siapa lagi semuanya kawan-kawan yang rapat dan yang bersama-sama berjuang menubuh Keadilan dan sekarang mereka masih perjuangkan Keadilan tetapi bukan untuk menjadi pecacai Anwar! Sebalik Tibai membalun bertalu-talu disana-sini tampa perlu dibayar! 

Anwar yang mengcipta peperangan dengan bala tentera yang direkrut oleh Anwar sendiri yang akhir tentera pula menyerang komander haprak Anwar Ibrahim. Ambik! Anwar Ibrahim Akibat Suka Membalun dan Dibalun Depan Berlakang sekarang tuhan balas cash!

Ini antara satu dari beratus-ratus sedang aktif membalun Anwar Ibrahim, layan beb!

No comments:

Isu Terkini

get this widget here