Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 9 June 2012

Bijak-bijak Bodoh Khalid Ibrahim Memang Terselah

Kenapalah Malnag betul! Rakyat Selangor mendapat menteri yang bodoh sombong berlagak pandai ini! Berginikah tahap ilmu mentabir negeri yang ada kepada Khalib Ibrahim. Bagaimana rakyat akan menilai jika Bijak-bijak Bodoh Khalid Ibrahim Memang Terselah bertindak mengadaikan tanah untuk mendapat 30 juta semata-mata untuk memenuhi peruntukan untuk membantu pelajar UNISEL.

Ini semuanya gara-gara PTPTN terhadap perlajar UNISEL digantung kerana PKR berhajat sangat hendak memberi pendidikkan percuma. Apakah ertinya memberi pendidikan percuma jika terpaksa menggadai harta benda kerajaan negeri! Bagaimana kalau semua harta benda itu habis dan apa lagi yang hendak digadaikan?

Yang paling lawak Bijak-bijak Bodoh Khalid Ibrahim Memang Terselah setelah mengatakan kerajaan pusat takut yang kerajaan Selangor telah dapat dana 30 juta sebab itu ditarik semula pembekuan PTPTN. Bijak sangat cara kebudak-budakan Khalib Ibrahim tu!!

Paling menghairankan bagaimana sistem pemerintahan Khalib Ibrahim sebenarnya yang sebelum ini mengaku mempunyai rizab RM1.9 bilion untuk membela rakyat Selangor. Kenapa tidak menggunakan rizab tersebut. Apa sebenarnya yang cuba diputar belitkan oleh Khalib Ibrahim? 

Inikah calun yang sesuai untuk dijadikan mentabir negara? Buang masa je kalau diberi perluang! Bijak-bijak Bodoh Khalid Ibrahim Memang Terselah. Dalam masa yang sama Anwar Ibrahim buat ucapan agenda ekonomi negara heheheh lagila lawak, yang Selangor bertimbun-timbun masalah tidak selesai lagi hendak cakap hendak bawa agenda ekonomi negara! Boleh jalan daaaa.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here