Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 12 June 2012

Dato Haron Din Berpatah Arang Dengan Anwar Ibrahim


Sesuatu yang amat wajar buat Dato Haron Din Berpatah Arang Dengan Anwar Ibrahim Ini bukan soal suka-suka atau soal siapa sokong siapa. Inilah atas kewajipan yang tiada faktor lain yang boleh menidaknya! 

Kesungguhan Dato Haron Din Berpatah Arang Dengan Anwar Ibrahim yang terbawa-bawa dengan kegairahan berpolitik hingga boleh menyebabkan kekufuran. Sayang semuanya bagaikan menyiram air di daun keladi! Kerana dimana orang-orang Pakatan Rakyat yang mengaku dirinya sebagai seorang islam? Adakah mereka rela bermain ditepi-tepi jurang yang boleh menjerumuskan mereka dengan kekufuran?

Fikir-fikirkanlah wajarkah kita membiarkan anak-anak kita dengan mudah didedah dengan komik yang memutar belit siapa Allah, malah menceritakan Allah menulis 66 kitab! Malah anda boleh menjadi Anak Allah! anda saksikan youtube ini untuk permahaman yang lebih jauh....

Kenapa politik boleh menghalalkan Anwar Ibrahim sesuka hati mempersendakan Khalimah Allah! Wajarkah politik sebergini dibiarkan merebak tampa dikawal!

Inilah orang kita orang yang asalnya dari serba susah dan ditakdirkan dalam hidup serba selesa! tetapi bukannnya kesyukuran yang mereka lafazkan, sebaliknya seperti Anwar Ibrahim memperngaruhi pengikutnya mempolitikan khalimah Allah untuk sokong kuasa yang terdapat di dunia ini. Bukankah itulah sehina-hina manusia yang mengaku dirinya seorang islam. Situasi ini bukan sahaja hanya Anwar malah yang lain turut merelakan hati terjebak bersama.

Wajarkah manusia sebergini kita angkat sebagai Perdana Menteri Malaysia. Betul-betul hairan kenapa kebanyakan PAS ambil sikap tidak endah kepada Dato Haron Din Berpatah Arang Dengan Anwar Ibrahim 

Adakah mereka lupa tangungjawap mereka! Gunakan hak berfikir sebelum hak bersuara!


2 comments:

Anonymous said...

SYURGA DAN NERAKA ITU ADALAH HAK PAS. SEKIRANYA GAGAL MENGUNDI NERAKALAH TEMPAT NYA. OLEH ITU UNDIPAH PAS UNTUK MENDAPAT TEMPAT DISYURGA. PAS PULAU PINANG MENYOKONG SEPENUHNYA KENYATAAN TUAN GURU NIK AZIZ DAN USTAZ ANWAR IBRAHIM. HIDUP LIM KIT SIANG DAN KARPAL SINGH.

eXception said...

Salam... Bro mohon untuk masukkan blog ini ke dalam bloglist Bro... http://www.cywarputrajaya.com
Ini blog baru aku, blog lama akan ditutup berikutan masalah kerenah birokrasi dengan Google... Mohon untuk remove blog http://exception2008.blogspot.com/ dari bloglist (jika ada)

Isu Terkini

get this widget here