Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 13 June 2012

Dulu Punya Bongkak! Sekarang Khalid Mohd Ismath Merayu Juga Kau Ye


Khalid Mohd Ismath punya tunjuk peragai keras kepala yang kononnya diri cukup matang mengajar orang, Konon dirinya mampu mengubah orang. Tetapi budak macam Khalid Mohd Ismath bukan tahu yang sepatutnya berlajar dipimpin sebelum memimpin dan berlajar mengubah diri sebelum mengubah orang lain. 

Sekarang apa dah jadi! Dulu Punya Bongkak! Sekarang Khalid Mohd Ismath Merayu Juga Kau Ye kepada UiTM dari hukuman pergantungan! Itu nasib baik UiTM bertimbang rasa juga, sepatutnya macam Khalid Mohd Ismath dibuang je dari UiTM. Kerana diri juga merasa cukup matang cukup ilmu hingga pandai sangat menerbitkan unsur-unsur ugutan menerusi Facebook. Selain itu, Khalid juga dituduh menghina isteri Perdana Menteri.

Tetapi dalam hendak merayu sempat lagi menunjuk rasa bongkak diri dengan berkata "Saya tidak akan minta maaf kepada pihak UiTM kerana bagi saya tindakan saya menyertai perhimpunan Bersih 3.0 tempoh hari tidak salah," katanya. Bagusnya berhenti sahaja dari UiTM kenapa handak sangat kalau diri tak menerima didikan orang! Pergi sahaja ke tempat lain yang tak perlu memenuhi arahan dan undang-undang, bukankah PKR akan membantunya kenapa mesti merayu pula!

3 comments:

Anonymous said...

Sebaiknya kau berambus je dari UiTM tu,jangan nak merayu2 sangat.Kau pergi jilatlah sianu ambiga tu lagi pun kau ada hak brtbuat bagitu.

Anonymous said...

Mmg betol manusia mcm ni blh g jahanam mampos eksiden lg baik.

Anonymous said...

Khalid ini mrpkan penganut syiah dan sgt berbahaya raamai yg tidak tahu. satu keluarga syiah tegar

Isu Terkini

get this widget here