Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 19 June 2012

EKSKLUSIF Bagaimana Azmin Ali Mengadaptasi Unsur YAHUDI Ke Dalam PAKATAN RAKYAT

Wow Azmin Ali semakin advance dalam pernampilannya ikuti sedutan EKSKLUSIF Bagaimana Azmin Ali Mengadaptasi Unsur YAHUDI Ke Dalam PAKATAN RAKYAT 

Dari sini akan menjawap siapa Azmin Ali dan Pakatan Rakyat. Kalau UMNO mereka akan kaitkan dengan UPCO tetapi dalam Pakatan Rakyat mereka menyerapkan CHANGE - Pakatan Rakyat Adaptasi Unsur Dari YAHUDI, Gelang tangan yang bertulis "VOTE FOR CHANGE" ini diberikan kepada Azmin Ali yang juga memegang jawatan sebagai Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Parlimen.

Bunyi biasa sahaja tetapi kalau UMNO yang buat! mereka akan besar-besarkan, manakala berbeza semasa mereka apa-apapun tak kisah. Walaupun agen Yahudi yang memberikan gelang tersebut tetapi semuanya dipendamkan puak-puak pecacai Pakatan Rakyat. Yang EKSKLUSIF Bagaimana Azmin Ali Mengadaptasi Unsur YAHUDI Ke Dalam PAKATAN RAKYAT ke satu demensi perubahan penaklukan negara melalui penglibatan kuasa asing sebagai tulang berlakang. 

Ini bukan bantuan kosong tetapi bantuan yang ada habuan yang boleh membuat rakyat kecewa tidak berlagu nanti. Jangan menyesal!

No comments:

Isu Terkini

get this widget here