Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 19 June 2012

Membodek Sampai Tahap Tolong Pakaikan Selipar Nik Aziz

Perhh itu dia punya tahap ketabsudan penyokong PAS sehingga sanggup Membodek Sampai Tahap Tolong Pakaikan Selipar Nik Aziz memang hebat yang maha hebat punya kerja Beb!!

Inilah barah yang sedang dialami oleh puak-puak PAS! Kenapa mesti memuja sehingga tolong memakaikan kasut Nik Aziz? adakah ini kaedah terbaik Membodek Sampai Tahap Tolong Pakaikan Selipar Nik Aziz 

Sungguh sukar untuk difahami? kalau manusia boleh menghormati manusia lain melebihi ibu-bapa sendiri memang jauh sangat tersasar!

Mungkin inilah alasan dari Membodek Sampai Tahap Tolong Pakaikan Selipar Nik Aziz sehingga ke tahap berjemaah di depan pejabat DAP? Lahi-lagi laa bertambah parah.

Malah Lim Guan eng boleh memberi kursus khas buat kaldai-kaldai PAS untuk menjadi perasit ataupun kaldai hitam. Makin menarik perjuangan PAS ini.


Dari itu setakat mengadaikan khalimah Allah untuk kepentingan hubungan bersama DAP dan Pakatan Rakyat tentu amat mudah di ikut oleh puak-puak PAS. Iyelah kalau sampai Membodek Sampai Tahap Tolong Pakaikan Selipar Nik Aziz bermakna setakat nak ikut apa cakap Nik Aziz tentu semakin mudah mereka ikut dengan melulu.


Bagi yang mahu mengetahui lebih jauh baca post ini- Cuba Kita Lihat Nik Aziz Dengan Syurga Ciptaannya: Kalau mana-mana mahu menyindir Nik Aziz memang panas di akhirnya! Tetapi siapa yang paling suka memuji Nik Aziz, sudah tentu Anwar Ibrahim ...

No comments:

Isu Terkini

get this widget here