Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 1 June 2012

Kekecewaan Anwar Ibrahim Melihat Pasangan Gay Ditibai Bertalu-talu

Anwar Ibrahim amat bertegas jika umum bercakap soal gay, apatah perjuangannya mendapat sentuhan terbaik dari Ambiga melalui Seksualiti Merdeka. Atas nama hak kebebasan manusia mereka pasti tidak akan tenteram hati melihat situasi yang dianggapnya sebagai penganayaan terhadap kaum kesayangan mereka. Apatah situasi Kekecewaan Anwar Ibrahim Melihat Pasangan Gay Mengelupur Kena Tibai dengan bertalu-talu akan dijadikan alasan kenaa Anwar Ibrahim beria-ia untuk menghapuskan undang-undang lapok sodomi jika Anwar Ibrahim berpeluang menjadi Perdana Menteri.

Usaha menghalalkan sex songsang oleh Anwar Ibrahim bukannya main-main tetapi Anwar Ibrahim juga dikaitkan dengan aktiviti gay dan bisexsual. Jadi tentulah tidak menghairankan jika orang mempunyai kecenderungan alam gay akan cuba membela kaum senasib dengannya.

Layakah kita hendak melantik LGBT menjadi Perdana Menteri Malaysia yang mengetuai umat islam di Malaysia. Kita wajib menolak kerana melanggar hukum syarak serta melanggar tatasusila dan budaya orang Islam. Ini adalah cubaan untuk meleburkan budaya dan pegangan umat Islam. Kita tidak mahu budaya liar dan kuning ini menular di kalangan masyarakat. Jika LBGT mahu diperkenal dan kegiatan seks songsang mahu dihalalkan di negara ini, ia perlu dibanteras dan ditolak mentah-mentah oleh masyarakat, Kita dengar apa kata Nasharudin Mat Isa.

Nampaknya wajib kepada kita menafikan dan menolak sikap Kekecewaan Anwar Ibrahim Melihat Pasangan Gay Mengelupur Kena Tibai bertalu-talu kerana dirinya juga dikaitkan sedemikian. Yang was-was jangan diambil hancur negara ini nanti dengan bala Allah.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here