Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 25 June 2012

Khatib Doakan Kejatuhan Parti Islam Semalaysia - Nik Aziz ?

Perhh apa yang bakal dikatakan Nik Aziz dan Haji Hadi kepada Khatib Doakan Kejatuhan Parti Islam Semalaysia - Nik Aziz ???

Hal ini sudah tentu akan membuatkan semua puak-puak bangun menyerang dan mendesak majlis islam memecat atau mengambil tindakan tergas yang lain. Itu jika ada Khatib pro kerajaan bertindak sedemikian. Tetapi itu tidak penah berlaku kerana sikap mereka yang pro kerajaan dan atas pagar akan bersikap tidak melampaui batas.

Berbeza dengan PAS ada sahaja cara dan kaedah untuk memfitnah UMNO dengan memasukan doa-doa laknat kepada individu dalam UMNO mahupun Barisan Nasional. Malah kita penah lihat bagaimana Nik Aziz doa bala buat Najib Razak dan Zahid  Hamidi. Tetapi orang-orang UMNO bertenang tidak melatah dengan menyerang Nik Aziz kerana tidak apalah kita bertawakal kepada Allah.

Cubalah ada Khatib Doakan Kejatuhan Parti Islam Semalaysia, jika ada imam doakan bala buat Haji Hadi mahu Najib Razak adakan doa bala buat Nik Aziz. Apakah agaknya tindakkan puak-puak Perasit Islam Semalaysia? Dan bagaimana riaksi Nik Aziz ketika itu? bayangkanlah apa ucapannya nanti mesti panas membara punya ulasan yang bakal keluar nanti.

Bergitu juga dengan soal kafir hanya orang PAS pandai melebel siapa masuk syurga dan siapa yang ke neraka. Tidak apalah buatlah sesuka hati PAS kerana mereka sahaja yang bijak pandai agama. Mana y tidaknya kalau Dr Mashitah membuka mulut memperkatakan soal Nik Aziz siap Dr Mashitah di serang dimaki hamun oleh puak-puak  PAS, bergitu juga Ustaz Fathul Bari berbicara tentang percanggah isu dari PAS, puak-puak PAS akan bangun serang dengan macam-macam ayat-ayat biadap.

Inilah hakikatnya seolah-olah hanya PAS yang ke syurga. Tidak ada masalah buat sesuka hati mereka dan biar kita bertawakal sahaja.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here