Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 23 June 2012

Pratonton Kezaliman MB Azizan Mengasingankan Saluran Paip Air Utama Khas Untuk PAS Dengan UMNO

Inikah dikatakan pemerintahan Negera Berkebajikan yang digelar islam sangat oleh PAS dan pecacai-pecacai Pakatan Rakyat. Agaknya dalam islam mengajar PAS memerintah dengan memilih bulu! Bertapa kejamnya kerajaan negeri Kedah sampai sanggup mengasingkan paip air berdasarkan parti? APA YANG ISTIMEWA SANGAT PAIP PAS? Masuk syurga ke?

Ayuh kita lihat Pratonton Kezaliman MB Azizan mengasingan Saluran Paip Air Utama Khas Untuk PAS Dengan UMNO

Sudahlah hasil balik berlipat kali ganda diterbang tetapi hasilnya tak seberapa. Sekarang soal air PAS hendak mengasingkan mengikut kasta ke? Memang kerja gila baru tak seberapa hari dapat memerintah Kedah sudah besar kepala. Ini kalau perintah negara mahu lagi menggila jadinya.

Kalau manusia seperti ini diberi peluang memerintah, bukan untuk membangunkan negara tetapi memecah belahkan negara sahaja. Layak sangat ke bergelar seorang islam kalau kezaliman mengalahkan Yahudi Israel. Mereka menuduh UMNO zalim, rupa-rupanya mereka berlebih-lebih zalim. Ini terbukti di dalam Pratonton Kezaliman MB Azizan Mengasingankan Saluran Paip Air Utama Khas Untuk PAS Dengan UMNO

Itu kalau puak DAP minta! sehingga tanah rizab melayu di korbankan, sampai tapak surau dirobohkan. Apa jenis islam tah macam ni. memang semakin  bongkak gaya rupa PAS sekarang baru diberi sedikit sudah lupa daratan.

Wahal apa yang Barisan Nasional lakukan semasa memerintah Kedah tidak penah berlaku keadaan sebergini rupa. Memang sah PAS jenis kerajaan pilih kasih, tamak dan bongkak ketika di atas. 

Seperkara lagi PAS mengajar pengikutnya membenci dan mengkafirkan lawan sejak sebelum berjaya sehingga sekarang. Apa yang PAS kejar sangat sehingga mengabaikan tanggungjawap kepada Agama Bangsa dan Negara. Apa adakah PAS tidak terfikir hari mereka tersungkur nanti? Nantikan PRU13!! PecahPalakMikir kerja kotor PAS ni.

Pratonton Kezaliman MB Azizan Mengasingankan Saluran Paip Air Utama Khas Untuk PAS Dengan UMNO ....

1 comment:

Anonymous said...

janganlah buat fitnah sya org kedah dan tinggal di kedah tidak ada masalah ,sebagai org islam takut la hukum ALLAH jgn buat fitnah dan tidak kira dari mana2 pihak wajib berfikir untuk meyatukan umat islam,

Isu Terkini

get this widget here