Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday, 6 June 2012

Pratonton Wajah Ustaz Azhar Idrus Dan Lain-lain Penipu Besar Yang Penuh Kepura-puraan

Apa sudah jadi dengan ustaz PAS yang telah meletak diri mereka sebagai munafik, angkara berjuang atas ketabsudan parti. Inilah akibatnya bila bercakap mengikut kecenderungan parti dari berhujah atas kebenaran islam. Sifat mereka yang terlampau menyerang UMNO dan Barisan Nasional adalah lebih bersifat dendam dari memperjuangkan kebenaran yang di tuntut Allah. Atau benar dengan Pratonton Wajah Ustaz Azhar Idrus Dan Lain-lain Penipu Besar Yang Penuh Kepura-puraan

Mereka ini cuba menyampaikan ajaran islam atau lebih memecahkan perpaduan sesama islam dan membiarkan agama dan bangsa lain terus-menerus memandang rendah keatas kekuatan syiar islam. Mereka yang pamerkan keburukan islam hingga menyebabkan ada kesempatan yang luas untuk bukan islam mempergunakan demi kepentingan bukan islam. Akhirnya syiar islam di negara bukan bertambah baik tetapi semakin mengalakan kehidupan berpuak dan bertelagah sesama sendiri.

Tidak ada salahnya jika benar-benar ingin menegakan syiar islam tetapi kenapa dengan pendirian pilih kasih? Adakah ilmu yang mereka pelajari diterapkan dengan budaya pilih kasih? Hingga mereka sanggup berpura-pura menyalahkan orang yang mereka benci sambil menyimpan pekung PAS, PKR dan DAP untuk dihalalkan. Saksikan Pratonton Wajah Ustaz Azhar Idrus Dan Lain-lain Penipu Besar Yang Penuh Kepura-puraan
Inikah yang dapat digelar ikhlas berjuang dengan nama Allah atau berjuang dengan politik PAS. Sesungguhnya sikap dari Pratonton Wajah Ustaz Azhar Idrus Dan Lain-lain Penipu Besar Yang Penuh Kepura-puraan ingin cukup menggambarkan mereka terlampau berpolitik hingga memunafikan diri sendiri.

Apatah sikap mengelar UMNO dan Barisan Nasional sebagai sesat berdasarkan sifat pilih kasih? Bolehkah sikap bergini menjadi satu contoh. Anda hayatilah hujah dibawah ini sekurangnya memahami apa sebenar erti berjuang dalam keikhlasan dengan nama Allah. Bagi PPM biarlah mereka suka sangat mengelar orang lain sesat dan mereka sahaja yang betul! Hakikatnya penilaian keatas siapa sesat dan ikhlasan berjuang ke jalan Allah bukan Ustaz Azhar Idrus atau mana ustaz-ustaz PAS yang menentukan. Semoga Allah tunjukan kebenaran pada buat semua rakyat Malaysia. Insyallah.

1 comment:

Panglima Perang said...

blog tuan ttelah dipautkan.mohon pautkan blog saya. www.myhomesoil.blogspot.com

Isu Terkini

get this widget here