Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 17 June 2012

Sampai Bila Anwar Ibrahim Perlu Melarikan Diri


Sampai Bila Anwar Ibrahim Perlu Melarikan Diri adakah sehingga jatuh tersungkur dengan dramanya? Atau sehingga patah riuk dari amalannya yang tidak bermoral. Kenapa Anwar Ibrahim terlampau takut dan bersembunyi dengan penipuannya.
Sampai Bila Anwar Ibrahim Perlu Melarikan Diri itu bukan setakat melarikan diri dari kenyataan, berhadapan dengan Ummi Hafilda pun tidak berani, Malah Anwar Ibrahim terlampau kerap melarikan diri dari menjawap isu sampah dan air Selangor yang tidak penah diceritakan dimana-mana sesi ceramahnya seluruh negara. Bukan setakat itu Anwar Ibrahim takut untuk menjawap masalah PTPTN di UNISEL.

Bergitu juga dengan isu siapa Afifa samada anak Azmin atau Anwar? Sehingga sekarang tidak dijawap. Sampai Bila Anwar Ibrahim Perlu Melarikan Diri dari isu, mana datang wang 3 Bilion? Anwar Ibrahim perlu menjelaskan sendiri dakwaan bahawa ketua pembangkang yang memiliki aset dan wang tunai sehingga RM3 bilion yang melibatkan 20 akaun bank yang entah dari mana sumber wang datang.
Kenapa Anwar Ibrahim bergitu takut tampil membuat kenyataan. malah masih ingatkah lagi Anwar Ibrahim melarikan diri dari menjawap isu yang di timbulkan oleh peserta Bersih 3.0 semasa sidang media yang akhirnya tampa menjawap soalan. Setelah terlampau bertalu-talu peserta Bersih 3.0 Anwar  memang PENGECUT baru Kena Sound Baru Lahir Semalam Ke? Anwar tak terjawap lagi lalu mengusir peserta cina tersebut keluar. 

Lihatlah Tian Chua dan Wan Azizah terpinga-pinga malu dengan perbuatan sendiri. Inilah Pakatan Rakyat Pengecut selalu cabar orang berdebat tapi bila peserta Bersih 3.0 mencabar Anwar berdebat secara terbuka Anwar gagal, Anwar Pengecut Usir Peserta Kerana Kalah Berdebat Terbuka Dengan Rakyat. Sampai Bila Anwar Ibrahim Perlu Melarikan Diri kerana sikap sebergini tidak layak buat dirinya menjadi Perdana Menteri.

Sampai Bila Anwar Ibrahim Perlu Melarikan Diri dan selagi Anwar melarikan diri makin ramai yang akan menghindar darinya.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here