Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 19 June 2012

Tian Chua PKR Kena Serang Sampai Terlentang

Alahai mana hilang semua ahli PKR dan PAS apabila Chua Tian Chang PKR - BATU Kena Serang Sampai Terlentang. Kenapa tidak ada puak Pakatan Rakyat bangun dengan berani bersuara membantu. Kesian kawan rasa hendak menaggispun ada rupanya! Itullah kalau kerap sangat menipu sampai penipuan makan diri. Akhir tergamam menangis lee jawapnya. Ambik Pecah Palak Mikir Chua Tian Chang


Ini akibatnya apabila Tian Chua cuba mensensaikan isu Lynas tampa fakta dan bukti hingga kantoi dengan kelentog sendiri. Yang menghairankan dalam dewan semua Pakatan Rakyat macam kena sampuk hantu sampai sepatah tidak menjawap kecuali Tian Chua sehingga ketahap Tian Chua PKR Kena Serang Sampai Terlentang 

Ikutilah bagaimana Tian Chua PKR Kena Serang Sampai Terlentang dalam youtube ini.
19Jun2012 - Dewan Rakyat menyaksikan drama yang buat pembangkang pengsan habis semasa kehangatan perbahasan mengenai laporan Jawatankuasa Khas Parlimen mengenai Lynas yang dibentangkan pagi Selasa.

Ia berlaku semasa para Ahli Parlimen pembangkang sedang berbahas membantah Lynas dan berlagak macam mereka profesor serba tahu mengenai soal radiasi dan keselamatan kepada orangramai.

Tanpa diduga Ahli Parlimen PAS kawasan Hulu Langat,Selangor yang merupakan seorang pakar nuklear bangunan mencelah di tengah perbahasan untuk menyampaikan pandangan profesionalnya.

Suasana dalam Dewan Rakyat terdiam sejenak bila Ahli Parlimen pembangkang itu ' kepak habis' gelagat rakan-rakannya dengan menyatakan bahawa beliau berpendapat tahap radiasi kilang berkenaan adalah selamat.

2 comments:

Unknown said...

salam perjuangan,mohon pautkan follow dan pautkan http://merahmato.blogspot.com

Anonymous said...

YB Ulu Langat, terima kasih kerana memberi komen positif isu Lynas walaupun dalam keadaan takut takut dan malu malu. Berlaku jujurlah YB berani kerana benar. ALLAH maha mengetahui segala galanya.

Isu Terkini

get this widget here