Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 13 July 2012

Pratonton Haji Hadi Dan Nik Aziz Mengkhianati Agama Sendiri

Semakin sia-sia mengharapkan Haji Hadi mahupun Nik Aziz. Kedua-duanya dah macam pembohong besar. Kalau bercakap soal islam seolah-olah mereka sahaja yang betul walaupun dalam diam sempat menghalalkan yang bercanggah demi kebebasan DAP.

Itu baru ketika DAP hendak bersetuju bersama-sama dalam Pakatan Rakyat. Belum bercerita soal DAP bakal menguasai majoriti kerusi dalam Pakatan Rakyat. Kalau belum menguasai kerusi majoriti sudah membuat seperti Pratonton Haji Hadi Dan Nik Aziz Mengkhianati Agama Sendiri di bawah ini!Bagaimana mana agaknya jika DAP yang berkuasa menentukan dasar negara kerana punyai kerusi majoriti. Semakin gila-gila Haji Hadi dan Nik Aziz jadi kaldai depan Putrajaya yng boleh ditunggang ditendang bila-bila masa.

Ini ke gaya yang berkobar-kobar hendak mengjaga islam di Malaysia bila mereka sendiri mengkhianati agama sendiri dengan menghalalkan DAP menghalang usaha membina sekolah agama, malah ada puak-puak  jadi pengkhinat sampai sanggup menjadi belaci-belaci suruhan kepada DAP. memang dasar pengkhianat yang dihalalkan Haji Hadi dan Nik Aziz. Sebab itu sehingga sekarang mereka buat pekak buta tuli dari membangkit isu ini. Apa hal ini mereka membisu kerana janji-janji harapan ke Putrajaya ke. memang dasar pengkhianat. Bergitu juga Ustaz Azhar Idrus tidak pula sensetif soal ini dan tidak ada pula ucapan kenapa mendiam diri adakah diapun sama seperti Haji Hadi dan Nik Aziz?

Nampaknya mereka ini tidaklah seikhlas manapun, cakap je lebih tetapi dalam diam sengaja sanggup mengjadi pengkhianat kepada agama sendiri.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here