Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 18 July 2012

Ucapan Nik Abduh Yang Sewel Atau Hilang Akal

Inilah ucapan yang paling sewel penah aku dengar. Tahap ucapan dari seorang yang akalnya cetek. Aku betul-betul tidak faham kenapalah sifat keterlaluan yang boleh memecah belah umat islam di Malaysia ini dibenarkan. Dan sesungguh didikan bapanya sememangnya gagal membentuk anaknya dengan didikan yang boleh menjadi seorang pemimpin. Sebaliknya menjadi penyebab pepecahan umat.

Kalau benarpun hendak politik jangan sampai ketahap seolah-olah mendapt utusan Allah, jangan ke tahap melebelkan orang lain sama dengan syaitan. Tinggi mana sangat darjat Nik Abduh ini dan adakah dengan melebelkan perjuangan PAS lebih mulia dari mana-mana perjuangan lain di dunia ini. Adakah perjuangan NIk Abduh dan PAS melebihi perjuangan Rasulullah saw dan para sahabat? 

Sia-sia dapat anak yang tidak berguna seperti ini. Tapi yang lawaknya cakap melambung-lambung punya semangat tetapi bila bab agihan kerusi DAP dapat 90 manakala PAS dan PKR dapat 66 sahaja. Memang bangang habis bila semangat dan pencapai jauh berbeza. Yang paling berhasil adalah memecah sesama islam. Mungkin itulah yang membuatkan Nik Abduh Dah Sewel Atau hilang Akal

No comments:

Isu Terkini

get this widget here