Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 20 September 2012

Apa Bezanya Kadir Shiekh Fadzir Dengan Nabi Musa

Memang semakin serabut negara kita ini dengan dakyah semakin jauh menyimpang yang boleh menyebabkan akidah tergadai. Tetapi inilah yang sedang dan semakin menular menjadi tabiat dikalangan  wajah-wajah gilakan kuasa sehingga melalut sanggup mengaku dirinya menerima wahyu Allah. Kita Imbaskan kembali siri-siri ini
1. Nik Aziz disamakan Nabi Muhammad SAW
2. Allah membantu Anwar Ibrahim
3. Nik Abduh menerima perintah Allah tawan Putrajaya
4. Sekarang Kadir mendengar suara Allah 

Isu ini jika dibiarkan alamat tidak lama lagi adalah generasi kita menggunakan ucapan "Aku Dengar Suara Allah untuk bla! bla!  bla!." semata-mata untuk menyakinkan seseorang atau sekumpulan demi matalamat dan agenda individu tersebut.

Inikah yang kita cuba kita terapkan sebagai amalan biasa di dalam penghidupan kita dan generasi-generasi seterusnya. Di mana rasa tangungjawap kepada yang mengaku bijak pandai agama tetapi sengaja membiar teman-teman sepejuangannya mempergunakan ayat-ayat sebergini semata untuk menyakinkan masyarakat yakin dengan perjuangan sonsang mereka.

Sampai bila kita harus membiarkan situasi sebergini merebak menjadi barah yang mungkin tidak dapat dirawat lagi! Memang PecahPalakMikir. Bab Kadir biarlah UFB hujahkan memalui Youtube di bawah. Jika ini dibenarkan inggin PPM bertanya Apa Bezanya Kadir Shiekh Fadzir Dengan Nabi Musa hingga dia boleh mendengar suara Allah?

No comments:

Isu Terkini

get this widget here