Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 30 October 2012

Apa dah jadi Karpal Singh Seteru Agenda Anwar Ibrahim



Hah Apa dah jadi Karpal Singh Seteru Agenda Anwar Ibrahim  ketika Anwar Ibrahim tengak dalam kesebokan berceramah disana sini untuk mempertahankan projek kondo mewah di kawasan Batu Cave. Tiba-tiba Karpal Singh tampil menjadi seteru yang menentang kempen Anwar.



Ketika Pakatan Rakyat dan BN saling menuding jari dalam projek pembinaan kondominium di Batu Caves, Pengerusi Kebangsaan DAP Karpal Singh menggesa kerajaan Selangor memansuhkan cadangan itu segera.

Katanya, tindakan itu akan menamatkan pertelingkahan, sekali gus meredakan kebimbangan penganut Hindu dan mengelak ancaman kerosakan terhadap kuil yang menjadi tarikan pelancong di situ.
"Kerajaan negeri tidak boleh mengetepikan manifestasi bantahan terhadap projek itu," katanya.
Karpal juga menawarkan perkhidmatan undang-undang secara pro bono kepada jawatankuasa kuil jika memerlukan bantuan. Malaysiakini.
Sudah Karpal tawarkan khidmat guaman lagi, Jadi benarlah yang Anwar sekarang sedang berbohong dan ada agenda tersembunyi untuk mengjayakan projek Kondo Mewah di Batu Cave. Apa dah jadi Karpal Singh Seteru Agenda Anwar Ibrahim  

Yang paling hairan kenapalah anwar beria-ia sangat hendak teruskan projek ini? Walaupun Anwar bertanya Jika kita batalkan dan kena saman, siapa akan bayar? tetapi siapa yang memandai-mandai luluskan projek ini. Projek yang luluskan semasa PKR memegang Selangor jadi pandai buat, pandai-pandai tangunglah kenapa hendak salahkan UMNO BN pula.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here