Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 10 October 2012

Pratonton Kisah Touch N Go Anwar Ibrahim Dan Rahsia Kemenangan PRU 12

Ini adalah satu Pratonton Kisah Touch N Go Anwar Ibrahim Pededahan yang berani mencerita siapa Anwar Ibrahim sebenar dan bagaimana dia memenangi Pilihan Raya Umum 12. Apakah rahsia kejayaan PRU 12?

Pendedahan secara humor mendedahkan siapa di berlakang Anwar Ibrahim, dari di penjara hingga keluar, dan Bagaimana kaedah serangan kepada Kerajaan Barisan Nasional ketika itu hingga membolehkan Pakatan Rakyat mencapai kejayaan yang membanggakan. Termaksuk 7 faktor yang saling berkait.

Juga didedahkan pahit maung para pejuang yang siang malam dalam dunia Touch N Go kerana demi Anwar Ibrahim tetapi sekarang menjadi buangan tampa dipandang walau sekedip mata Anwar Ibrahim

Pendedahan bagaimana Anwar menangani serangan terhadapnya dan bagaimana mengcipta senjata balas menundukkan lawan. Dengan formula tersebut bakal menutup segala kesilapan Anwar Ibrahim. 

Pendedahan yang menyentuh bagaimana Anwar merelakan islam dicerca di depan matanya sendiri demi mencari popularitinya.

Pendedahan ini juga bakal memberi gambaran buat rakyat kenapa dengan Anwar Ibrahim dan bolehkah kita berharap kepada manusia sedemikian rupa! Selamat menonton dan inggat biar Pecah Palak Mikir demi agama bangsa dan negara.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here