Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 12 February 2013

Perang Dingin Anwar Dan Haji Hadi

Semakin hampir tarikh PRU13 semakin kecoh antara Haji Hadi dengan Anwar. Untuk menentukan siapa calon Perdana Menteri?

Pada Pecah Palak Mikir.... Biarlah PAS berperang sesama sendiri mendesak Haji Hadi sebagai PM mahupun DAP bertegang leher mempertahankan Anwar sebagai PM. Pada PecahPalakMikir... kedua-duanya tidak layak sebab Haji Hadi sering menipu akan dasar perjuangan yang ingin dibawa oleh PAS dan paling ketara Haji Hadi sendiri membuat tiga amanat dan dasar berbeza-beza dan bagaimana kalau dirinya sebagai PM? Langsung tidak ada integriti mahupun wawasan sebagai Perdana Menteri..

Manakala Anwar Ibrahim pula jenis berjanji kencing berlari... Semasa menduduki jawatan Timbalan Perdana Menteri langsung tidaj terfikir untuk menyumbang kepada negara. Kecuali idea PTPTN dan sekarang dia sendiri menyerang idea yang dibangunkan oleh Anwar sendiri.... Bergitulah tahap terdesaknya Anwar Ibrahim.

Itu kita belum ambil kira hubungan Anwar dengan kuasa luar. dengan mengaitkan UPCO dengan UMNO ketika dia menghadiri sidang NED yang pelopuri Yahudi Israel. dan jetika mulut lancang melafaz Mendukung keselamatan Israel.

Itulah Anwar Ibrahim dengan apa yang dijanji berbeza pula dengan apa yang diamal dan ditunaikan. Yang paling kerap mengkhianati bicara mulut sendiri..

Buat DAP yang beria-ia membela Anwar sebagai PM bukannya ada bibit ikhlas dan cuma menanti waktu untuk melihat siapa yang kena..
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here