Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 24 March 2013

Anwar Perang Dingin Dengan Wan Azizah Kerana Kambing Hitamkan Nurul Nuha


Apa sudah jadi Anwar Ibrahim semakin menggelabah biawak. Pernah tengok biawak gelabah terserampak kereta lalu ketika melintas jalan raya? Bergitulah keadaan Anwar Ibrahim sekarang.

Puncanya Anwar jenis seorang terlampau berfantasi dengan Alice In The Wonderland sehingga keyakinan dirinya melampaui batas kemampuan diri. Kerana Anwar semakin goyahlah juga merupakan faktor dia mendapat bantuan luar yang tidak patut diamalkan. Lebih parah Anwar terpaksa berpolitik melebihi amanah yang dipertanggungjawapkan kepadanya ketika dia memenangi kerusi Permatang Pauh.

Sekarang apa sudah jadi! Anwar semakin kalut terasuk oleh dendamnya yang membara hingga memaksa dirinya kerja keras dan terpaksa melipat gandakan niat jahatnya.

Sekarang juga! masa buat Anwar terpaksa menimbus segala isu dosa-dosa rosak akhlak dengan pelbagai video nafsu buasnya! Bertambah malang diterjemahkan oleh Rafizi dengan menyaman Papa Gomo kerana fasik kerana menyiarkan video homeksual dengan mahasiswa tetapi sayang! Rafizi gagal menghuraikan alasan mengapa tidak saman Datuk Trio dan akhirnya memberi pengertian Rafizi akui Video China Doll sukar disangkalkan lagi.

Bertambah sakit! isu kaitan suaram membiayai Pengganas Sulu dan paling panas isu Menggadai Khalimah Allah untuk bible versi melayu.

Semua isu besar ini menyebabkan rakyat Permatang Pauh pun tidak ingin nengundi Anwar. Anwar tahu yang dia terlampau sebok hingga terlupa jerat dipasangnya berterabur serana negeri! Akhirnya jerat membidas tuan dan terpaksa cabut lari dari Permatang Pauh sambil kambing hitamkan anaknya untuk percubaan maut demi membersih jerat.

Akibatnya tindakan ini! Presiden PKR, Wan Azizah pula membantah. Khabarnya Wan Azizah lebih suka jika Nurul Nuha berkerja dibelakang tabir dan tidak terlalu menonjol dikhuatiri akan menimbulkan persepsi bahawa PKR mengamalkan kronisme. Tampa di masuki Nurul Nuha pun sudah jadi parti anak beranak dan kelak masalah kain lampin anak Anwar akan jadi masalah negara. Itu belum cerita Azizah diserang Mohd. Fareez Kamal Intidzam ahli PKR sendiri mendedahkan tahap kelayakan Azizah sebagai Presiden langsung tidak ada.

OHH!! Patutlah mereka perlu sekeluarga menjadi pemimpin tertinggi negara sebab hendak harap individu dari mereka berempat, Tiada ketokohan menjadi Pemimpin yang nemimpin malah yang dipimpinpun tidak layak kalau moral cap bakul sampah.

Ketika ini! Anwar amatlah terkedu dengan kata-kata ini Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, Malaysia negara bebas dan "Anwar boleh pergi ke mana saja yang dia mahu, tetapi untuk menang, satu cerita lain."

Maksud saya jika beliau mahu lari daripada Permatang Pauh, tak mengapa. Ini jelas menunjukkan keyakinan beliau terhadap (mengekalkan) kerusi Parlimen Permatang Pauh semakin hari semakin berkurangan," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ucapan pada persidangan ulung Persekutuan Perusahaan Islam Sedunia yang juga Forum Ekonomi Islam Sedunia di sini, hari ini.

Jadi larilah Anwar larilah sambil menanti hari-hari akhirmu!
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here