Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 29 March 2013

Laporan Sulit Bertulis & Video Bukti Menjawap Anwar Saman Papa Gomo Tetapi Tidak Datuk Trio

Dalam keadaan betul-betul hendak masuk PRU13 macam-macam berlaku dan yang paling haru Anwar tidak habis-habis dengan masalah baru.

Tentu ramai tertanya-tanya kenapa Anwar hanya berani saman Papa Gomo tetapi tidak berani saman Datuk Trio yang terdiri dari sahabat baiknya Datuk Eskay.

Ianya lebih kepada faktor teknikal yang terdapat kepada kedua-dua video tersebut.

Bagi video Papa Gomo kita tidak tahu sejauh mana jalan cerita video tersebut. Mungkin hanya Anwar termasuk orang kanannya dan Papa Gomo termasuk pembekal infonya. Sudah pasti Allah maha mengetahui.

Manakala Datuk Trio pula lapuran ini menjadi satu halangan buat Anwar hingga sekarang tidak berani bertindak untuk menyaman Datuk Trio. Rujuk Pendedahan Laporan Sulit Kes Video Anwar:


Namun bergitu agak sukar juga menafikan apa yang Papa Gomo simpan dan keyakinan Papa Gomo melawan arus walaupun diberi peluang untuk elak dari saman. Menjadikan rakyat sukar menidak apa yang Papa Gomo miliki.

Malah Anwar lebih dilihat terjerat dengan amaran saman dan seolah-olah terpaksa jalankan saman kerana tidak mampu berdalih lagi. Dalam situasi terlanjur memberi amaran saman kepada Papa Gomo! Jika Anwar menarik balik dari hanya kerana gertak Papa Gomo untuk menyiarkan video berwarna dan suara yang jelas. Penarikan saman boleh memberi impak yang berat buat Anwar.

Mungkin Anwar lakukan kerana yakin tidak bersalah atau tidak mustahil Anwar juga terpaksa dengan harapan berharap satu keajaiban berlaku seperti Liwat1 Liwat2 kepada Liwat3. Namun bergitu kita jangan lupa yang hakim tidak pernah menafikan adengan Liwat1 tidak berlaku dan kes Liwat2 menang kerana tektikal suka sama suka.

Walau apa juapun situasi Anwar menyaman Papa Gomo tampa Menyaman Datuk Trio sudah cukup untuk kita menolak Anwar bukan?

Malah Datuk Trio mendedahkan tawaran untuk U Turn yang lumayan tetapi Saifuddin tukang cuci dosa hanya berani beri alasan pengedar video lucah dan takut hendak sebut saman lihat ini Watch "Setiausaha Agung PKR Syor 'Trio Datuk T' Bertaubat 26/3/2013" on YouTube kerana apa? Video ini adalah lapuran lengkap yang membuat Anwar dan kuncunya terduduk kaku tidak terkata apa-apa Watch "Siapa Penipu? CCTV atau Bapak Anwar?" on YouTube
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here