Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 4 March 2013

Pakatan Rakyat Terdesak Mengguna Gambar MILF Untuk Selamatkan Anwar

Isu pencerobohan di Lahad Datu, Sempurna Sabah benar-benar membuatkan Anwar tertekan hingga ada ura-ura Utusan Malaysia bakal disaman sekali lagi.

Malah cuba menipulasi isu yang kononnya Najib berjanji berbanding isu yang Anwar patut nafikan "dia telah beri berjanji" kepada Sultan Sulu untuk ambil Sabah kalau Pakatan Rakyat menang pru13.

Malah sukar untuk dinafikan kenapa Tian Chua dan Sivarasa perlu ke Manila? Seperti poster ini.

Apatah lagi media Filipina mendedahkan kaitan Pembangkang di Malaysia membawa masuk pengganas, jadi siapa pembangkang dimaksudkannya?

Isu-isu yang timbul melalui media, benar-benar membuatkan media Pakatan Rakyat kehilangan punca bagaimana untuk mengawal keadaan. Maka mulalah timbul isu hendak saman menyaman. Tetapi kenapa Anwar tidak berani saman media Filipina dan Reuters?

Malah kerana terdesak juga media Pakatan Rakyat sengaja membodohkan diri dengan cuba mengaitkan kehadiran Pengerusi Barisan Pembebasan Islam Moro (MILF), Murad Ebrahim pada Perhimpunan Agung UMNO 2012 lalu dengan insiden berdarah Lahad Datu. Ini semua kerana terdesak untuk menyelamatkan Anwar Ibrahim dari terus menerus hilang populariti sebagai Calon PM.
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Isu Terkini

get this widget here