Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 28 May 2013

Anwar Ibrahim - Bongkar Broker Perjanjian Syaitan


Manifestasi dari setiap gerakan, perbuatan dan percakapan Anwar, tidak lain dan tidak bukan adalah PENIPUAN yang akhirnya akan menghasilkan kekeliruan, fitnah dan pertentangan pemikiran di kalangan rakyat.

Dalam kamus hidup Anwar, tidak ada istilah “mengakui” tentang sesuatu perkara, jika perkara itu boleh menjejaskan reputasi dan krdibilitinya pada pandangan umum.

Walaupun wajah diphoto itu memang wajahnya sendiri, tetapi jika seandainya photo itu mampu mencalar atau menjejaskan kredibiliti dan reputasinya, dia tidak akan mengaku wajah diphoto itu, wajahnya. Sekurang-kurangnya dia akan berkata, “looks like me, but not sure if its me”.

Perjanjian yang dia tandatangani sendiri pun dia cuba nafikan. Dia sendiri yang minta jumpa Jusuf Kalla, tapi dia kata Jusuf Kalla yang nak jumpa dia. Dia sendiri yang mintak Jusuf Kalla jadi broker mautnya untuk merealisasikan cadangan “perjanjian syaitannya” untuk memerangkap Najib. Dia sendiri yang langgar perjanjian, dia kata Najib yang langgar.

Dia sendiri yang secara sukarela menyatakan akan bersara dari politik jika kalah PRU, dia sendiri yang menarik semula persaraannya.

Dia sendiri yang minta Zaid Mat Arif aturkan untuk jumpa Tun Ghafar untuk minta maaf, dia sendiri yang jaja Tun Ghafar nak jumpa dia dan minta maaf.

Dia sendiri yang berkata tidak akan sesekali memaafkan atau berkompromi dengan Tun Mahathir, dia sendiri yang hantar wakil berjumpa Tun M untuk minta appointment yang sampai 4 kali ditolak oleh Tun M.

Segala bukti dan saksi cukup banyak untuk seluruh rakyat tidak mempercayai apa saja kata-kata yang keluar dari mulut Anwar. Tetapi semua itu tidak mencukupi untuk para penyokongnya berfikir, dan menggerakkan kebolehan akal mereka untuk berfikir.

Petang semalam berjumpa dengan sekumpulan anak muda penyokong tegar Anwar. Mereka baru pertama kali mengundi. Bila saya sembang dan sebut “semasa Anwar jadi Timbalan Presiden UMNO…bla..bla..bla”, budak2 ni terkejut dan tanya balik, “Anwar pernah jadi Timbalan Presiden UMNO ke bang..? Maknanya, budak ni tahun 1998 umur dalam lingkungan 8 ke 10 tahun.

Inilah jenis anak-anak muda yang sedang diperkotak-katikkan minda mereka hingga begitu taksub dengan Anwar…kalau anak muda melayu sendiri pun tidak tahu latar belakang Anwar, apa lagilah anak-anak muda cina@tongsan.

Jadi tidak menghairankan jika Anwar boleh senang-senang kumpulkan puluhan ribu anak muda jenis “naive” macam ni di tengah padang dan dijamu dengan makanan fitnah dan dusta yang enak-enak.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here