Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 15 May 2013

APAKAH DOSA KHALIB DIPULAUKAN ADUN MP PAKATAN RAKYAT



Apalah dosa Khalib Ibrahim sehingga marah sangat ADUN MP Pakatan Rakyat enggan hadir atau Anwar dan Wan Azizah tidak mahu mereka datang. Kalau diimbas Anwar bukannya mesra sangat dengan Khalib tetapi Wan Azizah kebih suka Khalib berbanding Azmin Ali.

Itu belum dikirakan kekecewaan PAS yang ada lebih banyak kerusi tetapi tidak mempunyai hak sebagai MB Selangor?

Kenapalah cai-cai Pakatan tidak pernah pandai menilai apa yang sedang berlaku di Selangor? Hakikatnya walaupun Khalib menang dalam kes saman dari warga ibu tunggal tetapi tidak juga cai-cai Pakatan menilai sesungguhnya kegagalan saman tersebut kerana manifesto 2008 bukanlah satu janji yang boleh dinilai sebagai perjanjian resmi tau bertulis. Sebaliknya hanya janji mulut yang sukar dibuktikan walaupunserata cerok ceramah Pakatan dendangkan.

Kesimpulannya apa jua janji Pakatan adalah suka hatinyalah hendak laksana atau tidak. Oklah kalau cai-cai fikirkan itu berbaloi untuk hidupnya.

Kesimpulannya untuk Barisan Nasional cukup-cukuplah ambil tahu kebajikan Selangor. Lantak dia oranglah hendak sebang atau merempat. Berikan keutamaan kepada negeri-negeri yang dimenanginya terutama Kedah, Perlis Sarawak dan Sabah.

Tidak perlulah tumpu kawasan yang kita tahu majoriti sokong DAP. Bukankah kita tahu mereka suka DAP tolobg nereka berbanding Barisan Nasional.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here