Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 12 June 2013

Denyutan Nadi Anwar Membimbangkan Wan Azizah

Entah mengapa denyutan nadi Anwar Ibrahim semakin laju sejak akhir-akhir ini setelah tamatnya PRU13. Bukan setakat itu Anwar terkena sindrom mengira angka? Kini tahap denyutan semakin kencang apabila Anwar sebok menjelajah betkempen walaupun tempoh kempen telah lama tamat. Adakah ini membimbangkan Wan Azizah?

Entahlah agak-agaknya Wan Azizah pun terbejangkit sama kerana keputusan yang bukan datang dari doktor tetapi keputusan di bawah ini.


Cuba lihat apa sudah jadi? Satu Malaysia punya keputusan buat Anwar naik angin dan nadi tegang menahan geram. Lihat Sabah, Sarawak, Johor dan Perak adalah antara negeri paling tinggi mula menolak kewujudan PKR atau lebih afdal dinamakan Parti Kian Rebah. Selamat tinggal Anwar..



2 comments:

Anonymous said...

Yang peliknya di negeri kelantan yang terkenal kuat pembangkang, PKR boleh kena 3-0! Adakah maknanya orang Pas sendiri dah tak sokong Parti Nuar anak-beranak ni?

WokYoh Samad

Anonymous said...

betul kata wokyoh samad, memang org2 di kelantan menolak anwar ibrahim, termasuk org2 pas di kelantan. anwar pernah datang ke tempat sy di pasir puteh sblm pru13. nyata kedatangannya tiada sambutan. yg hadir cuma 300 org lebih je. nak tahu tanya lah penduduk di pasir puteh, jgn tanya harakah atau suara keadilan. mereka xsiarkan.

Isu Terkini

get this widget here