Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 27 June 2013

Harta Karun Pirate Of The Dapig Sedang Ditimbus Dalam Lubang Besar



Alkisah zaman masihi angkatan Lanun DAPig sedang pecah palak memikirkan bagaimana untuk sembunyikan aset harta karun jutaan ringgit. dengan mencari pak sanggup untuk dinamakan kerana kongres lanun CEC bakal menemui kegagalan angkara 753 para penyamun dihalang untuk turur serta mengundi bagi melantik chif besar.

Ekoran dari mengahalang kehadiran ahli yang lain menyebabkan isu ini diperbesarkan ke ROS. Ketika ini situasi dikatakan amat kritikal untuk menyelamat DAPig. Mungkin dengan merialisasikan pembatalan Dapig dapat selamatkan dinasti chif besar.

Chif besar sedang bekerja keras membuat pembatalan pendaftaran oleh ROS,  dengan usaha ini chif besar akan berkemungkinan besar akan dapat menyingkirkan sejumlah besar kumpulan yang tidak menyokongnya khususnya yang berketurunan India.

Tetapi impaknya, Chif besar dan bapa komunis tersangatlah bimbang sekiranya pendaftaran DAPig itu dibatalkan, aset yang dimiliki oleh DAPig itu seperti bangunan mereka, pejabat, saham, wang serta aset lain akan dibekukan sekiranya terdapat bukti ada unsur manipulasi dalam pemilihan CEC Disember lepas.

Oleh itu kedengaran angkatan lanun DAPig yang sangat dikenali sebagai rasis itu, dikatakan sedang bekerja keras mencari penama pak sanggup dan setia kepada dinasti Chif besar dan bapa komunisnya. Awas angkatan lanun ini sangat licik kerana mereka juga sedang memikirkan bagaimana untuk spin isu demi mengelirukan masyarakat tentang pegelutan dalam DAPig.

Alkisah cerita ini diceritakan oleh AhlamWasalam

No comments:

Isu Terkini

get this widget here