Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 16 June 2013

Video Ustaz Pas Maki Dan Ceramah Azab Kubur Kepada Polis

Adeh-adeh yang dia tahu dia punya betul tetapi yang dia punya silap dia tidak fikir. Sebab itu kurang ajar orang dia nampak tetapi kebiadapannya tanpa memikir siapa individu yang menangkap dengan individu jaga pagar dia lupa.

Tetapi dekat mana yang dikatakan polis kurang ajar, sedangkan mereka ditangkap untuk disoal siasat sahaja tanpa berlaku pegelutan yang mencederakan.

Yang menariknya sudah menjadi kebiasaan buat orang ini menentukan apa hukuman azab kubur orang lain.

Hakikatnya sikap mereka lagi teruk tidak pernah berlajar menerima Qada dan Qadar keatas ketentuan Allah. Keputusan PRU13 dan termaktub dan kalau nak sabar jelah menuju PRU14. Tetapi yang menjadi alat kepada orang kecewa itu sebenarnya siapa menzalimi siapa?

Sesuatu yang orang tidak nampak, bagaimana polis sanggup bersabar ketika dimaki hamun demi bertugas untuk menegakan undang-undang. Tetapi percaya ketidak jika puak-puak jenis kaki merusuh ini, bila mana sesuatu menyebelahi mereka dan polis tidak bertindak, mereka pula katakan polis tidak buat kerja. Hakikatnya kehendak mereka apa sahaja boleh dilakukan sesuka hati dan tiada undang-undang dapat menghalangnya.

Cuba ahli PAS itu berfikir sekejap kenapa Nik Abduh ketika ini enggan sertai aktiviti yang mereka sedang lakukan? Sebab Nik Abduh kata berlajar terima ketentuan Allah. Tetapi kenapa lebai masih terikut-ikut dengan aktiviti ini? Yang pasti cara lebai ini bertutur alahai semacam je rupa gaya bendulnya.


No comments:

Isu Terkini

get this widget here