Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 1 July 2013

Gempar Luahan DAP Lebih Memahami Islam Berbanding Ustaz Kazim

Tidak sukar untuk mencari jawapan kenapa Ustaz Kazim gagal memenuhi syarat-syarat sah memberi ceramah di Pulau Pinang, Syaratnya adalah lebih mudah berbanding syarat-syarat dikenakan oleh media TV. Anda boleh rujuk 7 syaratnya dipautan ini. Namun bergitu mari kita nilai apa yang diperkatakan oleh email dibawah.

Regim komunis khalifah LGE makin menunjukkan belang..kali ni ulama UKE pulak menjadi mangsa.apa rasionalnya forum perdana ehwal islam dilarang ke udara dr tanah pulau pinang??

Atas alasan yg tidak konkrit iaitu  'ustaz kazim bakal menggugat kerajaan negeri pulau pinang' melalui ceramah yg telah dirancang, tiba-tiba  terpaksa dibatalkan pada saat-saat akhir. Kalau begitulah, kita boleh beri tabik hormat pada UKE kerana berjaya buat LGE ter"KENCING" dalam seluar. BETAPA HEBATNYA pendakwah bebas ini? LUARBIASA nya islam..SUBHANALLAH.

Tetapi apakah makna ISLAM dibumi pulau pinang ini.? Sedangkn exco hal ehwal islam pun terpaksa mengadah sahaja menerima arahan kafir laknatullah ini. Ceramah agama dibatalkan, tetapi ceramah politik yang penuh fitnah dibuat besar-besaran. Si kafir boleh beri ucapan di majlis-majlis agama di penang, tetapi seorg pendakwah hebat akhlaknya tidak diiktiraf. Atas alasan apakah?

Dimanakah pula PAS memainkn peranan dalam menyelesaikan kemelut agama islam di penang? Adakah kerana tidak mendapat tempat dlm exco kerajaan negeri, PAS hanya berpeluk tubuh menyaksikan episod demi episod yang dilukis oleh si KAFIR ini. Syabas kepada PAS kerana berjaya buktikan ISLAM anda hanya pada slogan bukan pada perjuangan.

PAS kata UMNO zalim. Tahukah bahwa maksud zalim adalah tidak meletakkan sesuatu pada tempatnya? Jadi sila pakai fikiran kurniaan ALLAH untuk merenung adakah kerajaan negeri pulau pinang tidak menzalimi pendakwah yang dihormati ramai ini? Pembatalan pada saat akhir adalah perkara yg menyusahkn semua pihak yg terlibat secara langsung atau tidak. Persoalannye ZALIM atau TIDAK ZALIM??

Sudah terang lagi bersuluh mereka suka cmpur adukkan agama dan politik sedangkn agama tidak boleh dipolitikkan. Bukan kah lebih elok si bijaksana ulama-ulama PAS menasihati kawan-kawan anda di DAPig untuk menyokong islam dlm konteks sebenar? Bukan setakat utk raih undi semata. Jangan jadi dungu hanya kerana mengejar dunia. Di sebabkn kaum bangsat ini perkembangan dakwah islamiah tersekat. Adakah ini kejayaan yg diimpikan oleh PAS?? Tepuk dada tanya lah iman.

Kami  mendoakan agar syiar islam di bumi pulau pinang akan berkembang tanpa halangan dari puak kafir ini. Kepada UKE, kami berharap ustaz bersabar atas ujian ini. Kami amat berbesar hati menyokong ustaz dari belakang walau apa jua fitnah yang melanda.

Sekian, salam alaik.
NurulBELLA

No comments:

Isu Terkini

get this widget here