Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 11 July 2013

Kecoh 30 Penyamun Memasuki PRK Kuala Besut

Menjelang ramadhan dunia Cytro Barisan Nasional mula menjadi kecoh bila khabarnya PRK Besut didatangi 30 penyamun. Wah mau tidak panas bila isu ini digamatkan lagi dengan penyamun mee segera mahu memanaskan PRK Kuala Besut.

Antara bunyi-bunyi yang kedengaran Tapi apa pun, 30 blogger Tok Mat inilah yang akan memenangkan BN di Kuala Besut. Percayalah! Merekalah yang akan menjadi penerangan maklumat serta pendinding BN di alam siber dari serangan cybertroopers PR. Sudah seminggu berlalu sejak kumpulan ini berkampung di Terengganu tetapi dunia siber lesu seolah-olah tiada pun pilihanraya kecil berlaku di Kuala Besut. Nak tahu klik pautan ini

PPM tidak sabar hendak melibat team media ini boleh gegar PRK Kuala Besut, iayalah PPM percaya Ahmad Maslan adalah yang paling terbaik pernah dilantik untuk merekrud team blogger di PRK Besut sebab itu mana-mana Blogger UMB Otai nasib luuu lah kena singkirkan. Kerana mungkin lepas PRU13 lu orang punya tarikh luput sudah sampai maaa.

Terbaik Ahmad Maslan tetapi AWAS LU KALAU PRK KUALA BESUT KALAH!!!!! alamat masak laa luuu. Sebab sesekali buat-buat tunjuk pandai tanpa meneliti benar-benar, selalunya boleh makan diri dan masa itu siaplah lumat-lumat dia orang kerjakan.

Apa-apapun kami dari kalangan Blogger tak bernama ni sedang menonton tayangan drama PMO yang terbaru dalam episod "Blogger Otai UMB Sudah  Luput Tarikh Berkhidmat Dengan UMNO" adakah berjaya atau terbabas. Situasi alama maya srkarang ada yang bersorak dan ada yang simpati. Sebab dekat dunia Cytro BN banyak Kem sebab itu macam-macam cerita. Bila -bila berborak dengan team media semenanjung ada yang sebut "Sekurang-kurang pakat-pakat terkena seorang sedikitkan" Itulah team media BN sendirikan ada puak-puaknya dan nasib badanlah kalau kena jual. "Opss... PPM pun terkena jugak semasa pasca PRU13!!! iyalah nasib badan laaa katakan."

Kepada kawan-kawan yang tidak terpilih tu jangan berkecil hati di bulan mulia ini. Selamat beramal insya allah kalau diizinkan rezeki itu akan datang...

No comments:

Isu Terkini

get this widget here