Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday, 10 July 2013

Video Perang Parlimen Gobind Bela Penyihir Penculik Anak Cucu Zahid Hamidi

Bertapa terdesaknya Gobind Singh Deo sanggup menangguk air keruh dengan menjadi PEGUAMBELA lelaki yang menyaman Zahid Hamidi. Yang dahsyatnya lelaki tersebut digambarkan Zahid sebagai penculik anak dan cucunya dengan ilmu sihir. Ikuti pauntan video dan kronologi cerita sebenar.

Syed Hussein Al Atas dalam tulisannya mendakwa, anak perempuan Zahid tiba-tiba hilang dari rumah selama tiga bulan dengan cucunya dilarikan oleh orang yang menuduh dan membuat lapuran polis konon dia dibelasah oleh Zahid dan menuntut ganti rugi akibat kecederaan. Walaupun dia tak lagi berkerja, bukan bererti dia tak boleh lagi berkerja. Dulu kerja apa menanggung dua anak dan menaiki motor besar?

Puas YB Raden Zahid mencari dan bermacam ikhtiar yang telah dia lakukan namun anak perempuannya dan cucunya itu tidak juga kembali ke pangkuan keluarga. Tentu sekali sebagai ibu bapa semakin resah dan cemas.

Sebagai seorang yang percaya dengan kekuasaan Allah swt, Raden Zahid, mengambil keputusan untuk ke Mekah menunaikan umrah sambil bermohon kepada Allah agar anak perempuannya itu kembali ke pangkuan keluarga. Zahid juga tak tahan hati melihat isterinya, Hamidah setiap hari berada dalam kesedihan.

Maha suci Allah Pemilik Kerajaan Langit dan Bumi, maka sekembalinya YB Zahid, dari Mekah dia menemui kembali anak perempuannya dan cucunya.

Betapa gembiranya hati seorang bapa bila anak kesayangan telah ditemui.Setelah menemui anaknya itu barulah dia mengetahui kenapa tiba-tiba sahaja anak perempuannya itu menghilangkan diri.

Rupa-rupanya ada manusia yang sanggup menggunakan ilmu hitam, ubat guna-guna untuk menculik anak perempuannya. Mengikut cerita Zahid lagi dalam kereta anak perempuannya itu, dia menemui bermacam-macam tangkal atau apa saja yang boleh dikaitkan dengan ilmu hitam termasuk dibadan anak perempuannya.

Setelah diberitahu alangkah terkejutnya Zahid, bila mengetahui lelaki terbabit adalah salah seorang yang terlibat bersama-samanya menyertai ekspidisi motosikal besar yang dianjurkan oleh beliau.

Cuba anda berada di tempat Dato Zahid? Apa perasaan anda bila mengetahui orang yang dipercayai sanggup buat begitu? Sanggup memalukan Zahid sekeluarga?

Apakah anda akan hanya duduk berdiam diri atau akan singgahkan sebiji penumbuk di muka orang itu?

Biasalah kalau jantan itu kena belasah, lepas kena belasah dia minta maaf.Orang bersalah. Kenapa ketika itu tidak buat lapuran polis?

Kerana orang sudah menghulurkan tangan memohon maaf, Zahid pun memaafkan lelaki tersebut dan minta dia berjanji perkara itu habis disitu saja.

Mereka bersetuju untuk menganggap kes ini sudah selesai tanpa ada sebarang dendam di hati. Dengan bersangka baik, Zahid tidaklah berdendam terhadap lelaki itu selepas dia memohon maaf.

Yang peliknya bila tiba hari bahagia anak perempuan Zahid mahu kahwin tiba-tiba sahaja lelaki tersebut mengambil tindakan undang-undang terhadap Zahid.

Perkara ini telah dibawa ke Parlimen tapi Zahid tidak didakwa kerana dia didapati tidak bersalah. Apakah mungkin ada pihak yang mahu merosakkan namanya? Ini semua ada agenda politik. Rujuk Sumber ini


No comments:

Langgan Melalui Email

Lagi Post Pecah Palak Mikir