Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 8 August 2013

Maaf DS Najib Asal Lupa Tembak Biarpun Hari Raya

PPM meyusun sepuluh jari mohon ampun buat Datuk Seri Najib semperna Hari Raya Aidilfitri. Namun bergitu walaupun Najib Perdana Menteri tidak bermakna kami boleh pandang sebelah mata, keatas keterlupaan DS Najib terhadap rasa sama rata terutama DS Najib mengakui pasca PRU13 kuasa melayu sokong Barisan Nasional meningkat. Tetapi benarkah Najib Razak sekarang lupa diri?

Masih kita orang ingat bagaimana DS Najib bersusah payah mendapat warga cina sehingga pelbagai kaedah dan cara dipergunakan, dan sudah tentu kosnya bukannya murah. Tetapi yang DS Najib perolehi? SUNAMI UNDI CINA!! Berbaloi atau tidak?

Akhirnya melayu juga yang mempertahan kuasa PM dalam BN bersama warga bumiputera yang lain. Tetapi adakah DS Najib telah lupa atau tidak ambil kisah?

Suka PPM ingatkan sesuatu yang remeh bakal menjadi satu isu yang besar dan terbukti sebelum pasca PRU12 dan PRU13. Tetapi adakah mana-mana penasihat terhebat PM ambil peduli soal ini.

Sesungguhnya kami perjuang setia BN tetapi tidak bermakna kami tidak tahu situasi apa yang sedang berlaku dan bukan juga perjuangan agama bangsa negara bermakna kami melurut tanpa mengenali! Jadi sewajarnyalah sesuatu pendekatan PM mahu lakukan jangan sampai di kejar tidak dapat dan yang dikendong berciciran.

Kami luah kerana sayangkan BN tetapi sayang sedarkah atau tidak.

1 comment:

ketoing-gelot said...

Aku tak tau ngan korang lah..tapi pada aku..sikit pun aku x terase bila xde gambo tu....

Isu Terkini

get this widget here