Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 13 September 2013

Lim Guan Eng Kena Ugut Bunuh ! Polis Yang Salah ?

Angkara untuk pertahankan Legasi Lim Guan Eng, hingga sanggup menipu dalam CEC, akhir timbul ugut-mengugut bunuh kepada Lim Guan Eng. Yang peliknya isu ini boleh dipusing hingga menyalahkan pihak PDRM.

Itulah Lim Guan Eng dalam keadaan diugut bunuhpun sempat cari pasal dengan PDRM. Puncanya kes anaknya mencabul kehormatan gadis tidaklah memihak kepada dirinya. 

Siapa tidak kenal dengan Guan Eng amat terkenal dengan sikap suka menyaman sesiapa sahaja yang tidak menyokong tindakannya tetapi apabila kontroversi ini ditimbulkan, Guan Eng terus mengelak dari memberikan jawapan.

“Guan Eng harus menjawab adakah benar anaknya telah ditukarkan sekolah dan mengapa?

“Kalau dia tidak bersalah mengapa harus takut untuk menegakkan kebenaran. Ini bukan soal menjawab isu yang ditimbulkan oleh UMNO seperti dakwaannya tetapi dia perlu menjawab demi keyakinan rakyat. Tetapi masa itu UMNO menjadi mangsa dipersalahkan oleh Guan Eng. Macamlah UMNO yang arahkan Anaknya mencabul.

Bergitu juga dendamnya kepada PDRM tak pernah pudar walhal SIAPA YANG SEBENARNYA BUAT KES INI DITUTUP? KALAU GUAN ENG BERIA-IA UNTUK MEMBUKTIKAN ITU SATU FITNAH, RASANYA RAMAI LAWYAAAR KAT BERLAKANG SEDIA BERBUAT APA SAHAJA. TAPI KENAPA TIDAK APA-APA TINDAKAN?


No comments:

Isu Terkini

get this widget here