Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 1 September 2013

Video Perlancaran Bendera Baru Malaysia Dan Video Sabotaj Sang Saka



Malam ambang merdeka terang-terang aktivis bukan setakat mempromosi Sang Saka malam mengumumkan dan melancarkan Sang Saka sebagai bendera rasmi menggantikan Jalur Gemilang. TIDAK HAIRAN MENGAPA LELAKI BOTAK MENGAMUK DAN MENUNJUK MEREKA BENDERA YANG DIIKTIRAFKAN OLEH SELURUH RAKYAT MALAYSIA. Tonton pada pautan  video ini dan bagaimana keberanian lelaki botak tersebut TONTON DEKAT PAUTAN INI

Buat pertama kali rakyat Malaysia bangkit menyokong penuh tindakan yang berani pada tempatnya. Kini telah mendapat liputan meluas di alam maya. Sesungguhnya ini adalah perasaan dan kecintaan hati rakyat Malaysia yang sebenar. Kita hargai kemerdekaan dan kita sayangi jalur gemilang. Bukan masa dengan hanya politik sanggup cuba melakar sejarah mencipta bendera sendiri demi memulihkan pengaruh politik puak-puak bangsat.

Bergitu jugalah dengan A Samad Said kenapa menjaDi semakin sasau dengan dunia kaburnya. Politik sampai tiada batas tiada semoadan, mungkin kerana amarahnya dari zaman 70 an lagi belum surut-surut menyebabkan sindrom gila sasau menjadi-jadi.

Malah perlu juga diberi perhatian kepada pak-pak menteri bila lagi kau irang hendaknterapkan undang-undang yang tegas untuk memastikan Jalur Gemilang bukan bahan senda gurau yang sesuka hati boleh ditukar ganti? Bangkit rakyat Malaysia contohi abang ini yang berani kerana cintakan Jalur Gemilang.





No comments:

Isu Terkini

get this widget here