Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 1 October 2013

Kisah Sedih Ahmad Maslan Diserang Budak-budak Terencat Bertubi-tubi

Sekali mendengar kisah sedih Ahmad Maslan, sedih yaa amat. Sudahlah diserang bertalu-talu terutama dihalaman Twitter tiba-tiba bagaikan jatuh ditimpa tangga, diserang lagi oleh sekumpulan budak-budak terencat akal. Namun bergitu menggenangkan mereka ini jenis akal terencat maka amat wajarlah diabaikan sahajalah.

Kisahnya mudah sahaja bila dibaca twit Ahmad Maslan berbunyi:


SAYA TAK LAH BODOH SANGAT. IJAZAH PERTAMA DI VICTORIA UNIVERSITY WELLINGTON NEW ZEALAND. MBA DI UKM PELAJAR TERBAIK DRPD 177 ORG, CGPA 3.85."

Tentulah amat mudah difahami apa yang sebenarnya dimaksudkan Ahmad Maslan. Itupun kalau bukan dari jenis manusia terencat akal.

Tetapi blogger-blogger Pakatan Rakyat termasuk dengan harakah sekali, tumpang menjadi sebahagian komoditi mengidap singkat akal. Alasan mereka bergini:


Bila menyebut saya tak lah bodoh sangat memberi maksud dia akui dia bodoh lah!!!! .. Kalau dia tak bodoh dia akan gunakan ayat seakan-akan begini.. Kalau saya bodoh saya mendapat ijazah pertama di Victoria University Wellington, New Zealan dan MBA dengan CGPA 3.85 di UKM

La Ilaha Illa Allah itu saja rupanya mereka hendak serang sampai maki hamun tak kesudahan. Berlajarlah bagi matang sikit. Mungkin mereka ingat cukup bijak pandai sangat laa tu, sebab itulah kebijakan golongan blogger-blogger macam mereka boleh percaya yang Husam Musa jumpa minyak dalam perigi tapi sampai sekarang belum digali dan dijualkan.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here