Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 10 October 2013

Video Panas!!Nama Mukhriz Tercemar Angkara Mamat Makan Untung RM500

Sukar buat PPM terjemahkan apa yang bermain pada harapan mamat yang diceritakan telah makan untung RM500 sanggup bertindak melulu memperbesar-besarkan isu remeh. 

Akibatnya mencemarkan nama Mukhriz Tun Mahathir yang ketika ini sedang sebok berkempen PRK Sungai Limau dan Pehimpunan Agung UMNO 2013.

Sepatutnya ini tidak berlaku tetapi terjadi kerana perasaan tidak puas hati diantara salah seorang mereka. Lihat video penjelasan Mak Cik ini mungkin memberi penjelasan apa yang berlaku.


Cerita-cerita yang tersebar mengatakan bill sebenarnya hanyalah RM5500 tetapi dibantai buka bill RM6000... Fuhhh ada untung ke? Dah ada untung masih perlukah perbesar-besarkan? Kenapa atau apa yang sebenarnya berlaku?


Sebenarnya untuk menjelaskan kedudukan sebenar bila timbul isu bill makan RM6000 dari video makcik ini adalah cukup sukar menentukan siapa yang sebenarnya berlaku. Tetapi yang pasti ini bukanlah kerja-kerja dalam pengetahuan Mukhriz sebalik kepada individu yang bertanggungjawap menguruskan soal ini.

Sebaik-baik tolong selesaikan dengan baik-baik tanpa menjejaskan perancangan Barisan Nasional dalam kempen PRN. Atau memandangkan isu ini telah diperbesar-besarkan maka wajarlah tindakan tegas diambil demi membersihkan nama Mukhriz dan juga membabit nama UMNO dan Barisan Nasional.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here