Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 6 December 2013

Akhirnya Anwar Ibrahim Tunjukan Tahap Terdesak Tertinggi

Akhir terpempang jua kerisau dan kemurungan buat Anwar Ibrahim, itupun setelah terlampau banyak kegagalan Anwar menipulasi pelbagai isu menjatuh Najib.

Ohhh dimanakan suara yang menghina-hina Najib seolah-olah Najib bakal mencarinya setelah dia ditahta PM Ke7?

Bergitulah angkuhnya dirinya ketika terlampau ghairah berkempen dan terlampau yakin dialah PM Ke7. Sehinggakan dia berani mengatakan akan bersara dari politik sekiranya cita-citanya tidak tercapai di pasca PRU13.

Kemudiannya, setelah keputusan tidak menyebelahi Anwar.. Dia tidak kotakan apa yang dipercakapkan tetapi sanggup berdusta mengatakan 40500 bangla diimport untuk mengundi BN. Kemudianya setelah propaganda ini terbongkar, Anwar menafikan berkata-kata sedemikian walaupun video yang terpamoang dalam pelbagai versi youtube jelas menunjukan dirinya ada maksudkan secara langsung prihal 40500 bangla datang mengundi.

Sekarang Anwar sudah mati kutu, mati katak dan entah mengapa pula terdetik untuk mengadakan muzakarah bersama UMNO.... Ohh tidak aku dapat terima langsung selagi dia bernama Anwar. Bukan tidak boleh memaafkan tertapi tak mampu untuk mempercayainya lagi...

3 comments:

Anonymous said...

He's a dried du(i)ck: sodomizer pun dia, lecherer pun dia, pengkhianat negara @Lahad Datu pun dia terlibat. Memang Si Berahi mahu berunding sekarang sebab itek ni dah kering terbuang ke lembah gurun.

Anonymous said...

Mengapa pulak dia tak boleh jadi PM? Rambut dan bulu kotenya (kalau adalah) masih hitam, apa?

PM tu mungkin "Penunggu Malaikal-Maut"

Anonymous said...

Masalahnya ulama pas boleh ikut kata dia walaupun mereka tahu anwar ni belit lebih teruk dari mereka yg kat umno.

Isu Terkini

get this widget here