Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 9 December 2013

Mahdzir Ibrahim TEKUN "Rasis" DAP Parti Pembela Melayu

Betullah kata Mahdzir Ibrahim hanya DAP yang tidak rasis berbanding UMNO, MCA dan MIC dalam Barisan Nasional. Selama ini juga percapaian DAP dalam bertanggungjawap mengjaga hak-hak termaktub Melayu dan Islam adalah terbaik berbanding dengan UMNO.

Inilah melayu yang melayunya amat wajar disangsikan. Dengan berpegang pada hujah:

keahlian UMNO sendiri termasuk gabungan Barisan Nasional (BN) ‘segregated’ berasaskan etnik kaum. UMNO untuk Melayu, MCA Cina dan MIC India. 

Cukup untuk si Mahdzir lebelkan UMNO Resis. 

Tetapi dia lupa Barisan Nasional itu apa?

Yang tertera di kertas undi itu lambang Barisan Nasional ke atau UMNO MIC MCA?

Itulah melayu biadap yang tidak sedar untung kerana jawatan yang diperuntukan DAP untuk periuk nasinya. Membuatkan si Mahdzir sanggup membutakan biji mata! 

Dimana letak kuasa orang melayu di dalam CEC DAP yang lepas?

Tetapi isu ini tidak berani disentuh pula?

Yang paling sedih dengan kata-kata ini  

Mereka turut menggunakan agensi kerajaan seperti TEKUN untuk menyalurkan dana kepada ahli UMNO dan melantik tokoh akademik di IPTA secara tidak telus, di mana yang dilantik adalah daripada kalangan cenderung kepada aliran politik perkauman

Pembohongan terhebat!! TEKUN hanya untuk ahli UMNO.. Di Kelantan jumlah permohon tekun cukup tinggi tetapi BN kalah juga.. Bukankah orang PAS sebahagian darinya..

Rupa-rupanya Mahdzir lebih suka melayu merempat dan mencotohinya yang hidup sepingan nasi melalui menyembah ketuanan DAP walauoun dia sendiri nampak CEC lepas Melayu diabaikan langsung dari mempunyai kedudukan majlis bersuara dalam DAP.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here