Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 26 February 2014

Haji Hadi Semakin Binggung Kalau Didesak Letak jawatan Kerana Akhlak Juara Fitnah

Menyeru orang menunaikan solah itu satu perbuatan yang baik, apatah lagi meminta orang ramai menunaikan solah hajat...dan itulah yang bermula sekarang kepada semua ahli-ahli Pas. Tapi solah hajat ini rasanya agak unik sedikit, sebab meminta Tuan Guru mereka Hadi Awang agar tidak dikenakan bayaran 'PITIH JUTA-JUTA' 

Sekarang tuhan dah hendak tunjuk siapa sebenarnya Haji Hadi yang terkenal amanatnya yang kita tahu menyimpang.

Pas hari ini mengarahkan seluruh ahli-ahlinya agar membuat sembahyang hajat bagi menyelamatkan Presidennya Datuk Seri Hadi Awang diperintahkan membayar ganti rugi RM2 Juta kepada Ketua Angkatan Muda PKR Mohd Shamsul Mat Amin....

Yang peliknya tidakkah mereka berasa takut untuk mengerjakan sembahyang hajat tolak bala untuk menyelamatkan si-pemfitnah?

Kalau benar Haji Hadi teranaya bagaimana pula dengan orang yang dia sedap-sedap dendangkan kaki pill kuda? Tidakkah Haji Hadi ada belas kasihan memalukan orang dengan fitnah demi undi?

Kalau kenyataan ini bercanggah, buktikanlah dimahkamah...!!

Bermakna kalau sudah diperintahkan oleh mahkamah, Hadi kena bayar RM2 Juta ganti rugi makna jelaslah Hadi yang buat fitnah.

Dan kita tahu dalam hukum islam, memfitnah itu lebih besar dosanya dari memfitnah. Tetapi bagaimana pula jika yang memfitnah itu terdiri dari presiden Parti Islam Semelayasia PAS?

Sepatutnya Haji Hadi sudah hilang kelayakan menjadi pemimpin kerana akhlaknya terselah tidak dilandas islam. Tetapi hal sebaliknya berlaku, apabila dia tidak didesak untuk turun, malah dibuat sembahyang hajat tolak bala dan kempen tin milo.. Nampak sangat status PAS sebagai pasti islam semakin jauh menyimpang.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here