Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 1 February 2014

Rafizi Sepakat Bantu Dinasti Lim Pedajalkan Melayu Dan Pulih Kekecewaan Pengundi Cina Kajang

Semenjak Anwar sudah semakin kemaruk kejarkan cita-cita terbengkalai, Anwar makin melampau batasnya sampai terpaksa kecewakan harapan pengundi cina Kajang yang terkejut dengan tahap kebuluran Anwar mengejar kuasa.

Isu PRK Kajang cukup sinis kalau diamati, Anwar lebih cenderung bazirkan wang rakyat untuk mencari jalan dia menjadi PM ke-7. Malah anwar lebih cenderung memulih parti dengan pilihan buangkan 1.3 juta wang SPR wang rakyat dan siapa dapat duga berapa kerajaan Negeri Selangor akan berlanjakan untuk memenangkan Anwar.

Asal ada masalah wang rakyat Anwar pertaruhkan dan ini membuktikan Anwar cukup teruk. Sementara itu untuk mengalih perhatian, disnasti LIM sedang rancak canagkan isu perkauman, isu perkauman dengan mengalih perhatian yang BN puncanya.

Tetapi siapakah yang sengaja cetuskan isu Khalimah Allah kalau bukan Guan Eng dan siapa kepala perosak 13 Mei kalau bukan Lim Kit Siang.

Isu perkauman akhir-akhir ini lebih kepada soal hak Khalimah Allah disemenanjung dan siapa yang bakar apinya kalau bukan Lim Guan Eng dan kenapa BN pula harus dipersalahkan.

Manakala Rafizi jenis melayu sondol apa dia perduli nasib melayu lebih teruk ditindas oleh regim Ultra Kiasu Lim sampai anak bangsa melayu yang ada modal seratus dua untuk cari sepingan nasipun disepak-sepakan oleh Ultra Kiasu Lim.

Pernahkah Rafizi tampil menyuara nasib mereka ini melainkan memenangkan Ultra Kiasu Lim. Ini perosak bangsa dan apa nak heran kebanyakan melayu yang dalam Pakatan Kangkung Rakyat itu melayu Singapura dan sebab itulah makin biadap lagaknya.



No comments:

Isu Terkini

get this widget here