Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 3 March 2014

Bagaimana RED BEAN ARMY Boleh Dikaitkan Dengan DAP

Kita sering melihat bagaimana sifat DAP dengan penuh rasis menyerang dan memecah belahkan  perpaduan kaum di Malaysia ini sambul bertopengkan kononya merekalah perjuang perpaaduan kaum. 

Antara agenda jahat DAP sengaja mencetuskan isu tuntutan khalimah "Allah" agar tidak mati bergitu sahaja. klip video Tahun Baru Cina Teresa Kok yang sengaja mencerca anggota keselamatan dan kerajaan. Bahasa kesat dan biadap seperti "kucing kurap" gelaran yang diucapkan oleh Jeff Ooi kepada pekerja majlis Pulau Pinang, Lim Kit Siang mempertikaikan khutbah Jumaat Islam dan soalan Tony Pua menyangkal larangan Majlis Fatwa terhadap Valentine day.

Yang terbaru sampai sanggup sumpah Rosmah mati cepat baca di sini

Sebenarnya modus operandi RBA amat sama sangat dengan cara DAP mencari kuasa. Malah sehaluan bila sesuatu isu timbul. Malah jika kita imbas kembali apa yang berlaku semasa PRU13. RBA antara dalang yang serentak memainkan isu  Balackout selepas tamatnya pengundian mereka terus lancarkan video palsu balckout yang sampai sekarang tidak dijadikan bukti untuk mendakwa SPR bersalah.

Apa tujuan mereka berbebuat demikian kalau bukan kerana untuk mencetuskan pergolakan di negara ini. Yang membimbangkan di kalangan RBA sedang menyamar sebagai orang muslim di Facebook dengan agenda mencetuskan perbalahan sesama islam.

Kalau diperhatikan cara RBA berhujah pula langsung tidak fikirkan logik dan kalau mereka mahu orang percayakan merah mereka akan terus katakan merah walaupun hakikatnya putih. Inilah cara DAP berkempen jadi adakah logik kita lihat RBA dan DAP salaing berkait?


No comments:

Isu Terkini

get this widget here